Ik wil voor de winter graag lange leggings ipv (spijker)broeken. Gewoon effen basics. maar vind ze best duur als ik op internet zoek, vaak al 20 euro per stuk... Iemand een idee waar ik goedkope positie leggings koop? Groetjes Soit
Hier: Baby's eerste kleertjes, accessoires voor moeders, positiekleding - Kiabi Leggings vanaf 9,99. Is online, heel leuke kleding (vooral voor babietjes ook). Ik heb bijna al mijn positiekleding daar gekocht en telkens voor een prijsje. Levertijd prima. Ook babykledij is goede kwaliteit en niet duur.
Ik heb de mijne van de Lidl. Er was toen een aanbieding met allerhande positiekleding. Ik heb er geloof ik 5 euro voor betaald maar ik draag hem nog steeds.
Ik heb ook die van de Lidl! Zit nog prima!! En verder gewoon mijn eigen leggings! Vind ik allemaal lekkerder zitten als een broek. Heb ook nog maar 1 broek die ik pas
Prenatal heb ik ze gekocht tijdens de MMD maar ik vond ze zowiezo niet zo duur en ze zitten lekker. Ik vind nu al niets meer lekker zitten verder... ja een heel wijde broek van de H&M (geen positie) en een soort worker.
Bedankt, h&m had ik over heen gekeken, suf. Had alleen van 20 euro gezien. Wel alleen in zwart daar, eus dankje. Voor je tip pokidiki, denk dat ik ze daar bestel, mooie kleurtjes! Lidl. Hou ik ook in de gaten nu Gan alleen nu nog ff op de site vd prenatal kijken. Dank, super!
Hier normaal een maatje 36 en heb nu maat 42,44 van de zeeman, 1euro99 van die microvezels en gaat perfect over de buik ideaal!
grotere maat kopen bij zeeman of wibra heb ik ook en zitten prima hoor lekkerder als een zwangerschapsbroek
Heb ook van h&m 9,95 maar slijten ontzettend snel bij de bovenbenen/kruis... Heb om de haverklap nieuwe moeten halen dus gaat m niet meer worden!.. kijk wel f bij miss etam 14,95
je zou ook eens op marktplaats onder positiekleding kunnen kijken en dan onder het kopje nieuw. ( zijn vaak mensen die iets kopen en niet dragen achteraf ) en het scheelt echt enorm in de portemenee
zeeman, heb je al leggings vanaf 2,99 en die zijn echt wel goed, alleen geen positie maar als je n grotere maat neemt zit t toch lekker is mijn ervaring
Hier ook één bij de Zeeman gehaald. Ik heb maatje 34/36, had ook een M gekocht, maar de volgende keer ga ik toch voor een L of nog groter. Verder zitten ze heerlijk.
action!! ze hebebn ze deze week in de aanbieding ben er gister geweest. zijn thermoleggings dus lekker warm. collegaatje van mij draagt ze altijd
Ja, die heb ik nu ook aan en ik ga er nog een paar halen. Zitten nu super lekker en ik zo op het oog kunnen ze ook nog wel flink mee rekken. Lekker warm ook, thermo...
Zeemanoid groter kopen heb ik eerder gedaan maar dan ziet het er bij de knieen niet mooi uit, te los. Action thermo' s dus?! Maar dat zijn geen positie toch? Gaan ze als je buik dik is niet knellen?