Ik moet vandaag weer luiers gaan halen en er zijn overal aanbiedingen.. Nu heeft mijn dochter van 4 wkn newborn 1 van kruidvat of new baby 1 van pampers. Maar wanneer ga je naar 2? Nemen die meer op? Nu komt ze nog voor de fles en dan is het net op tijd met verschonen ik ben bang dat als ze doorslaapt ze een nat bed heeft.. Ze zal nu rond de 3900 gram wegen en nr 2 is van 3 tot 6 kg maar de newborn van 2 tot 5.. Wat is wijsheid..?
Ik zou de nr 2 dan al gaan nemen. Ze groeien in deze tijd nog best hard en dan is die nr 1 al gauw te krap.
Zou ook voor nr 2 gaan, vooral omdat je zegt dat de nr 1 het vaak maar nét kan houden.. Persoonlijk let ik niet zo op het aantal kilo's dat zo'n luier kan hebben. Mijn dochter zit nu op 4+ maar qua kilo's zou ze echt nog wel in de 4 kunnen alleen houden die het echt geen hele nacht vol..
Bij de etos kun je pampers die niet meer de goede maat zijn zo ruilen tegen een andere maat, hebt geen bon nodig. Het moet alleen geen oude verpakking zijn. Als je pampers koopt zou ik dus gewoon de maat pakken die je nu nog gebruikt en pas een pak open maken als je het gebruikt
Oke ja ze plast best veel en het zou jammer zijn als dat er uit haar slaap gaat houden . Het gaat me ook om de pasvorm maar 2 zou moeten passen. Ik wacht het weer maar af en dan ga ik op pad. Bedankt!