wat gezellig te lezen hoeveel mensen er gaan gourmetten!wij vinden het ook altijd erg gezellig! welk gourmetstel hebben jullie en wat doen julie er allemaal voor lekkers op.
Een van jan de Bouvrie en eentje aan je bord (de plaat zit aan je eigen bord) ideaal! Ik gooi er eigenlijk alles op. Groente, vis,vlees
Wij hebben een gewone goedkope van de action geloof ik. Wat erop gaat? Vlees, vis, groenten, kleine pannenkoekjes in de bakjes, omeletjes, stokbroodjes, aardappelblokjes, pizzatjes etc.
mm afgelopen zaterdag nog gedaan! Vlees, garnaaltjes, groentes, en wat echt goed beviel was stokbrood met brie erop, en dan onder het gourmetstel de brie laten smelten. Mmmm
Wij hebben zo'n pizzapan / partypan. Vlees, groente vooral champignons zijn hier de favoriet! Wat stokbrood, koude schotel, fruit en lekkere sausjes erbij.. Heerlijk!!
Wij hebben een grillplaat, werkt super en is snel. Heel eerlijk doen wij er alleen maar vlees en iets van groente op Wij zijn wel gek op speklapjes op de gourmet, die haal ik er altijd bij naast de kleine bakjes.
Ik kan ook niet wachten tot we gaan gourmetten Vlees, groenten (ui, paprika, champignons), vis en vaak ook pannenkoekenmix en eitjes En dan stokbrood en sausjes erbij