Volgende week wordt mijn man geopereerd in Nieuwegein. M'n schoonmoeder en ik gaan mee. Dat worden zenuwslopende uren wachten. Nu moet ik nog wat spulletjes voor de baby halen en voor mijn zoontje een zomerjas, dus misschien kan ik dat dan wel doen. Is ook voor ons even wat afleiding. Waar in de buurt van Nieuwegein kan ik leuk shoppen? Het moet echt max 15 min vanaf het Antonius zh zijn, zodat ik er zo kan zijn als ik word gebeld.
de woonboulevaard van utrecht zit er dichtbij, daar zit de prenatal babydump en nog 1 als het goed is
Daar zit qua babyspul alleen een wibra, zeeman, hema en c&a. Er zat ook een prenatal maar die is al een tijdje weg. De woonboulevard van Utrecht zit een kwartier van het ziekenhuis. Daar heb je prenatal, babydump, babyplanet en nog 1 naast de trendhopper waar ik de naam even niet van weet. Ook zit er nog een ikea waar je nog babyspul kan kopen.
O ja die is failliet das waar! Maar de babydump zit niet naast de trendhopper hoor. Die zit in een andere straat.
nee hoor. die zat eerst in zo'n zijstraatje maar die zijn een paar maanden terug verhuisd. babydump zit nu naast de trendhopper.
Op Cityplaza kan je niet leuk babyshoppen helaas. In Ijsselstein zitten wel wat leuke winkeltjes met kinderkleding.