Mijn vraag is: Waar jullie de kinderwagen en maxi cosi hebben staan? en wie van jullie vind het zo ingewikkeld om de hoezen van de kinderwagen en maxi cosi eraf en erop te krijgen? Ik ben de hoezen aan het uitwassen, maar ben blij om ze strakjes er weer op te mogen doen, als het me nog lukt hihi. groetjes
Ik heb de hoezen nog nooit gewassen. Oh ja, mn schoonmoeder heeft de hoes van de kinderwagen wel gewassen, maar ik heb de wagen ook overgenomen van mn schoonzus. Als ie nieuw was had ik hem niet gewassen. De kinderwagen staat bij ons in de gang en de maxicosi onder een bijzettafeltje in de kamer en soms ook in de gang. Toen Rick nog niet geboren was, stond het allemaal in de logeerkamer.
De wagen staat hier gewoon in de huiskamer, ze slaapt er soms overdag ook in, dus net zo makkelijk en staat niet in de weg. De maxicosi staat boven, die gebruiken we niet dagelijks.
De kinderwagen staat in het tuinhuis... En ruikt nu helemaal naar friet omdat mijn man een patatje wilde en "vergat" dat de kinderwagen daar ook stond.... Hij staat nu dus even buiten te luchten, in de hoop dat Jelle niet naar een zak friet gaat ruiken als hi erin zit.. En de maxicosi staat altijd op de droger in de berging, lekker warm, en op goede hoogte zodat ik thuis niet ook de hlave tijd met dat ding loop te sjouwen..
hier staan de kinderwagen in de berging en heb eerlijk gezegt de bekleding nog nooit gewasse. de maxi cosi staat in de woonkamer of de gang.
Nou ik was de hoezen, omdat mijn man hem op de logeerkamer had gezet en er allemaal stof is op komen te zitten, dus dacht ja was de hoezen maar uit hihi. Ik weet nog niet waar ik de kinderwagen neer ga zetten... denk op de baby kamer of in de gang ofzo, maar jah duurt nog even voordat onze kleine er is.. (denk ik) haha. de maxi coso moet toch over enkele weken in de auto staan he? i.v.m. ziekenhuis bevalling. groetjes
Je hoeft de maxi cosi niet in de auto zetten. Je kan hem gewoon klaarzetten met je vluchttas erin, zo vergeet je hem niet zo snel. Hier staat de wandelwagenonderstel onder de trap in de portiek en de wandelwagenbak neem ik mee naar boven.
onze kinderwagen en maxi cosi staan in het halletje bij de voor deur. zo kunnen de katten er ook niet bij en er stiekem in springen ( we hebben die deur van de hal altijd dicht)
Onze wandelwagen staat nu in de kelderkast...en de maxi-cosi staan op de babykamer op de grond onder de badstandaard
Kinderwagen staat in de hal onder de kapstok in een nis. De maxi-cosi staat op een kist met schoenen, ook in de hal.
Bij ons staat de kinderwagen nu nog in de schuur. Straks gaat het de hal worden denk ik.. Ik heb de hoezen van de maxi cosi ook gewassen omdat ik die heb overgenomen. Vond ik wel zo'n prettig idee, maar ga dat niet veel vaker doen hoor. Ik heb echt enorm staan klungelen om de hoezen eraf en erop te krijgen. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
De kinderwagen staat in de woonkamer. De maxicosi ook, die staat tussen de kast en de box in. Ik had de hoes van de wandelwagen ook gewassen, was een showroommodel, dus wel een fris idee. En van de zomer poepte er een vogel op , dus kon ik hem weer wassen. Maar het past nog allemaal goed.
wij hebben en trapkast in de woonkamer en daar staat de wagen in, lekker uit het zicht maar wel bij de hand
Hier staat de kinderwagen in de schuur, maar hij word erg koud en ook wat vochtig 8) dus hij moet naar binnen. Dan gaat ie in de keuken staan, heb daar een plank/aanrechtblad, kan ie half onder de andere helft staat dan dus nog wel enigzins in de weg. Maxi cosi`s staan onder de kapstok in de hal.
ruime hal hier dus de kinderwagen...nu wandelwagen staat onder de trap en de maxi cosi staat op een kastje onder de kapstok dus die zie je niet eens
Nu nog beide in de babykamer. De maxicosi zal daar wel blijven staan, maar de kinderwagen gaat ongetwijfeld naar de logeer/computerkamer zodra ze geboren is.