opruimen of nog laten staan

Discussie in 'De lounge' gestart door Pandora, 17 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    onze kat is al een week weg :( ik begin er zo langzamerhand een hard hoofd in te krijgen of hij nog terug gaat komen :(:(:(
    Hij is nog nooit weggeweest, struint buiten wel wat rond, maar komt normaal gesproken elk uur wel even binnen gerend en heeft dan hele verhalen...slaapt even en vertrekt weer voor een uur
    Meldingen bij amivedi en het asiel hebben ook nog niks opgeleverd :(
    Gisteren wilde ik zn spulletjes opruimen, maar omdat ik nog steeds blijf hopen dat hij terug komt durf ik het niet zo goed
    ik word er alleen zo verdrietig van als ik zn mandje, speeltjes en bakjes zie staan, ik moet er ook echt niet aan denken wat er met hem gebeurd zou kunnen zijn :(
    wat zouden jullie doen, de spulletjes vast opbergen ( en weer tevoorschijn halen mocht hij terug komen ) of alles nog even laten staan??????

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Tja lastig meid.
    Hoop voor je dat hij nog terug komt.
    Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
    De spulletjes er weer bij pakken is altijd zo gedaan als jij het naar vind om ze steeds te zien.
    Sterkte!

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik zou het laten staan, mijn kat is een keer 3 weken weg geweest en kwam toen helemaal mager weer thuis.
    Ging ook noiot verder dan de tuin maar ineens was ie spoorloos.
    Wie weet komt ie nog wel terug, en anders kan je het altijd nog opruimen.

4. Seth

Seth Niet meer actief

hier mn kat terug na 1,5 maand......

(had hem als vermist op MP gezet.. en werd na zo lange tijd pas gebeld... )

ik zelf zou het dus nog laten staan..

(aanvulling: ook een kat die nooit weg gaat... en altijd om t huis is.. ;))

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    als ik het opruim is het ineens zo definitief dat hij weg is :( maar door ze te laten staan komt hij ook niet terug natuurlijk :(:(:(
    pffffff.....ik mis 'm echt, mn maatje mn kroelkat :(

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

De kat van mijn moeder is 1 keer ruim een maand weggeweest. Omdat ze net verhuisd waren hadden ze niet verwacht dat hij nog terug zou komen. Van spullen weg doen was geen sprake ivm een andere kat, maar op een avond hoorde ze een kat miauwen voor de deur.... De weggelopen kat. Sindsdien is hij nooit meer langer dan een dag weggeweest, hij had blijkbaar een avontuurtje nodig. Mijn ouders woonden vlak naast een park dus avontuurlijk genoeg voor een kat.

7. Seth

Seth Niet meer actief

Amevedi.. en asiels etc.. hadden trouwens ook niets gehoord ondanks chip...

dus zet op mp!!

8. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    verschrikkelijk zeg! ik hoop dat hij toch nog snel binnen wandelt! ikzelf zou het nog laten staan, of je ze nou wel of niet ziet die spulletjes je denkt toch wel aan je kat!

9. Sensea

Sensea Niet meer actief

een week is niks voor een kat hoor. die komt vast nog wel terug meid. ik zou de spullen voorlopig nog laten staan.

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik weet van vroeger van de katten bij mn ouders dat ze wel eens wat langer van huis gingen, maar langer dan 3 dagen was dat nooit
    er zijn er 2 geweest die wel langer dan die 3 dagen weg bleven en die zijn nooit meer terug gekomen

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    wie deed er hier ook al weer foto's van katten lezen????? misschien dat diegene aan de foto kan zien wat er met hem is????????

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb je ook in je omgeving navraag gedaan? Of posters opgehangen in de buurt/supermarkt? Voor hetzelfde geld zit je kat per ongeluk bij iemand in de schuur opgesloten ofzo.

Kan me voorstellen dat je door die spullen je kat nog meer mist, maar ik zou ze nog niet opruimen. Maar het is misschien ook net hoe emotioneel het je aangrijpt om die spullen te zien staan.

13. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Zo is onze kat ook een week weggeweest. We hadden nog geen tijd gehad om hem te laten chippen, halsbandje durfden we niet omdat hij altijd erg wild was. Na die week zagen we hem in een andere buurt, dicht bij ons met een halsbandje om.. :( Die 'nieuwe' eigenaars beweerden bij hoog en laag dat ze hem van marktplaats hebben gehaald. Wij weten zeker dat het onze kat is. Nou goed, bewijzen konden we toch niet dus we hebben het zo gelaten. Ben er nog wel erg verdrietig onder. Hadden we hem maar moeten laten chippen.. :(

14. Seth

Seth Niet meer actief

vreselijk! maar troost je...
    heb toen navraag gedaan..... onze was wel gechipt.... maar hij kan zo overgeschreven worden.... ze checken nl niet bij oude eigenaar.... het was dus toch gebeurd..

mijne is kroelkat, dus was daar ook bang voor..

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    mireeii das heftig zeg.

ts. je moet doen waar je jezelf nu het best bij voelt en idd spulletjes zijn snel weer neergezet hoor.

hier is vorig jaar ons kattie ook 3 wk weggeweest had posters opgehangen want is ook zon echte bij huis kat. maar was de avond ervoor geschrokken denk van onze ho0nden want die hoorde ik toen achter iets aangegaan. hij is kmers verderop gezien. en dus na 3 wk een tel aan de andere kant van het dorp kwam is steeds eten halen die gaven hem worst. dus ik erheen ff roepen en jah hoor heb hem ngo nooit zo blij gezien sinds die tijd blijft ie echt hier in de buurt haha.

me ma heeft er een die konstant heen en weer loopt 3 wk weg paar dagen thuis en weer weken weg ..

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

one kat is ook een keer een week weggeweest ..terwijl hij normaal elke avond thuis kwam, is jullie cat wel gecastreerd? misschien is hij verliefd geworden op een ander poes?

17. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik zou de spullen laten staan! Katten komen altijd wel terug.

De mijne is 6 weken weggeweest! De eerste 2 weken wist ik ook niet waar hij was, tot ik hem per toeval zag lopen richting een vrouwtje in de straat naast ons. Zij gaf buiten katten iedere dag vlees/brokjes/water...
    We hebben onze kat toen proberen te pakken, maar dan rende hij snel weg.. We hebben met die vrouw afgesproken dat we zo nu en dan een grote zak voer brengen en vlees..
    En iedere keer als we buiten liepen en we zagen hem, dan probeerde we hem te lokken, helaas trok hij zich er niets van aan!

Tot 4 dagen geleden..... hij stond ineens weer voor de deur!

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ballen eraf stond op de planning...hij is nog niet zo heel oud!
    en omdat hij eerst niet naar buiten te krijgen was, en niet sproeide wilde we castratie nog even aankijken ( ben namelijk geen voorstander van onnodig steriliseren/castreren van gezonde dieren :) )

19. Sensea

Sensea Niet meer actief

een een binnenkater laten helpen is geen overbodige luxe hoor. hij gaat vroeg of laat alles ondersproeien. en als hij eenmaal begonnen is dan is het eind zoek. ik denk dat meneertje zijn dingetje achterna is en heeft ontdekt hoe leuke dat is. er zullen wel hitsige dames in de buurt wonen. hij zal vast ergens in de buurt zitten. msischien denkt iemand dat hij is aan komen lopen. zou overal postjes ophangen in de buurt.

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    niet alle katers sproeien....en als er niet gesproeid word, hoeft van mij niet bij voorbaat al zn zak eraf omdat 'ie misschien wel eens ooit zou kunnen gaan sproeien

Deel Deze Pagina