ik wordt nu elke dag wel 25 keer gebeld annoniem neem ik op hoor je alleemaal mensen praten zoals een callcenter en maar niks zeggen en dan ophangen dus vanavond tijdens het eten weer ik zeg tegen mijn vriend van neem jij maar op weer stil en ze hangen gelijk op of ze laten je telefoon 1x overgaan grr vindt dit zo vet irritant vaak bellen ze als ik aan het voeden ben of mijn zoontje in bad doe mijn zus wordt dagelijks echt 60 keer gebeld en die hoort ook hetzelfde
je weet ook niet welk bedrijf het is en dergelijke en annoniem nummers kun je niet blokeren want ziekenhuis enz bellen ook annoniem
Hier hetzelfde, om simpel van te worden. Ik laat mijn tel ook minimaal 5x overgaan, gaat hij nog steeds kan ik er redelijk zeker van zijn dat het geen callcentre is. De meeste systemen zijn ingesteld om de tel 3 of 5x over te laten gaan en dan gaan ze over op het volgende nr. Trouwens nog irritanter, ik kreeg vandaag een sms om een abbo te nemen van de KPN Dat gebeurd ook steeds vaker dat ze zo maar smsen.
https://secure.infofilter.nl/Infosecure ... filter.php Misschien heb je hier wat aan.. het scheelt wel!
hoi lala dat had ik al een paar keer ingevult maar ze blijven maar bellen nee hier gaat ie vaak net zolang over tot je opneemt en dan zeggen ze niks en hangen ze op laatst had ik ook 4 voicemail berichten met het zelfde gepraat op de achtergrond
Datum en tijdstippen noteren en dan die info doorgeven aan je provider, zij kunnen namelijk wel achterhalen van wie het nummer is en die bedrijven/personen een waarschuwing geven.
Precies, zo heeft de KPN eens uitgeplozen wie mijn stalker was..... Je moet alleen heel veel papierwerk invullen vond ik, misschien is dat nu anders?
Gelukkig jullie ook.....hier is het sinds een week aan de gang. De telefoon gaat vaak maar 1 of 2 keer over om gek van te worden
Mn ouders hebben er op het moment ook veel last van. Als mn moeder opneemt dan krijgt ze een bandje met: 'u wordt doorgeschakeld met uw correspondent'. En vervolgens wordt de verbinding verbroken. Ze wordt soms wel 15 keer per dag gebeld.
dit herken ik inderdaad ook maar al te goed........... 1 à 2 keer overgaan en dan niks meer, of je neemt op en hoort geluiden die verdacht veel op een callcenter lijken :x :x heb een maand of 2 dagelijks last gehad van die irritante telefoontjes en dus ook info-filter ingeschakeld, het heeft nog een paar weken geduurd maar het lijkt nu zo goed als over te wezen (klopt af) één van de laatste keren dat ik gebeld werd heb ik ze ook gedreigd met info-filter en toen wist deze "bijdehande" dame mij te vertellen dat het wel 3 :x maanden kon duren voor je daadwerkelijk in het systeem stond. aangezien het nu practisch over is denk ik dat dat wel klopt. maar er gloort hoop aan de horizon kijk maar even op TT pagina 111 en hopelijk is die yelefoonterreur binnenkort helemaal over De Eerste Kamer heeft ingestemd met een nieuwe telecomwet. Deze voorziet in een wettelijk bel-me-niet register. Consumenten die zich daarin laten registreren, mogen niet meer door telemarketeers worden gebeld. Bedrijven die het register niet respecteren, kunnen door de Opta worden aangepakt. Door de nieuwe wet wordt het ook makkelijker een telefoon- of internetabonnement op te zeggen. Ongemerkt Abonnementen worden nu vaak ongemerkt met een jaar verlengd. Straks kan een klant zijn abonnement elke maand opzeggen nadat de eerste contractperiode is afgelopen. Verder komt er een verbod op het sturen van spam naar bedrijven. Spam sturen naar particulieren was al verboden.
Wij hebben er ook last van gehad. Idd een tijdje na het invullen op de website werd het minder. 's avonds neem ik onbekende calls gewoon niet meer aan. Moeten ze maar inspreken bel ik ze wel terug. Vrienden die annoniem bellen hebben we dat gemeld..