Onze dochter wil graag haar slaapkamer roze met rood. Heel leuk, maar welke tinten passen nu goed bij elkaar? Heb al flink rond gegoogled naar afbeeldingen en inspiratie op verf websites maar kan het niet helemaal vinden. Haar bed en meubeltjes zijn wit. En in één muur zit een flinke raampartij. De kozijnen en de deur wil ik wit verven. Maar om nou alle wanden roze en rood te verven lijkt me nogal bont. Behang is geen optie. Ik ben nu 30 weken zwanger en ik zie het niet zitten om behang (waar al een aantal keren overheen gesausd is) van een gipsen muur af te halen en dan alles opnieuw te behangen, dus wil het graag verven. Kan gewoon niet de juiste tinten bij elkaar vinden. Wie kan mij helpen met een foto en eventueel de kleurnamen bij elkaar te vinden?
Ik zou twee muren ven in wit en de andere die tegen elkaar aan zitten rood en roze. Lekker fuchsia roze en vuur rood. Mijn dochtertje heeft twee roze muren en twee witte. Ik dacht eerst ook wat zal dat zuurstok achting worden maar dat valt reuze mee. Zeker als je meubels wit zijn dans het toch alleen de aankleding die kleurrijk is naast de muren. Leuk joh voor zo'n meiske!
Heb al bij de bouwmarkten gestaan... maar als je dan die wand van kleurstalen ziet, AAHHHH. Alle tinten lijken na een tijdje op elkaar en het laatste wat ik wil is dat de kleuren vloeken en dat ik de hele boel over kan sausen. Ik zie gewoon het plaatje niet voor me? Heb in gedachten niet voor me hoe het eruit gaat zien als het geverfd is. Maar ik zal nu toch echt moeten gaan beginnen, want haar oude kamertje wordt de babykamer....
Neem wat kleurstalen mee, dan begint het na een tijdje minder te duizelen En kan je dochter zelf kiezen welke kleuren ze mooi vind. Ik zou wel de muren verfen waar een meubel voorstaat, dan valt het minder op...
» Kinderkamer in de kleuren roze en rood » Kidskamers Die site vind ik helemaal wel leuk, allemaal leuke tips staan erop! Gr. Carlien
Ik zou voor fel rood en zacht roze gaan.. Dat zie je ook het meest voorbij komen als je op google kijkt.. Gr. Carlien
Ik zou idd voor fel rood en zacht roze gaan, jammer dat je niet wil/kan behangen anders vind ik roze/witte ruitjes en rood met witte stippen erg leuk maar dat zou je in de assessoires kunnen laten terugkomen.
ik heb een kamer met 1 wand rood met witte stippen, en de rest wit wel geruite rozerode met wit geruite gordijnen... ik zal eens ff zoeken voor een plaatje
hier 1 wand fuchsia roze gedaan, de gordijnen rood( knal rood) rest wit, meubels wit en met assecoires veel rood en rzoe gedaan dekbed overtrek in pip knal rood leuke naam letter op de muur we hebben ook een knal rode vlinder met witte stippels gemaakt en de lampe kap in rood roze. ik en dochter lief zijn nog steeds happy met haar kamer!!! succes
Dochter van 4 vind alle roze en rood mooi. Daar heb ik dus weinig aan bij het kiezen van de kleurstalen. Logisch, als het voor mij allemaal al bijna op elkaar lijkt, hoe moet het voor haar dan zijn? Fel rood met zacht roze is idd leuk. En die website die Carlien gaf is echt wel handig! Dat ik die zelf niet gevonden heb??? Behangen is echt geen optie nu. We hebben gipsplaat muren en die zijn nog bekleed met bouwbehang, daaroverheen gesausd, nog eens behangen en weer geverfd, nog eens geverfd en daarna waarschijnlijk nog eens.... Ik heb ooit eens geprobeerd een muur kaal te krijgen, maar echt, er is geen doorkomen aan. Door de verf kun je het behang er niet afweken en voor je het weet zit je de gaten in de gipsplaten te steken met het plamuurmes. Daar moet ik echt de tijd ooit eens voor nemen. Nu heb ik maar 10 weken de tijd, dan moet alles klaar zijn. Onze dochter krijgt een nieuwe kamer zodat de babykamer weer vrij is voor ons tweede kindje.