zijn jullie ook al bezig met af en toe boodschapjes voor de kerst? hier al pakken sap,roomboter,bakboter,flesje wijn voor mijn vader,2 bakken lekker ijs vind het echt een super gezellige tijd!
Nee want eerste kerstdag eten wij niks bijzonders en tweede kerstdag gaan we uit eten hahaha. Dus hier geen extra dingen ofzo
Ik sla dat niet van te voren in ofzo.. Ik ga volgende week nadenken wat mn man en ik kerstavond gaan eten. En dat bestel ik vast via de jumbo zodat ik t niet kan vergeten.
Wij zijn alle avonden de deur uit dus hoef niet perse iets te doen. Wel ben ik alvast aan het neuzen voor kado's. Ik vind de aanloop er naar toe altijd heerlijk! Met de kerstdagen zelf heb ik dan weer weinig 😜
Hier ook nog niet, eerst ben ik zelf jarig en moet ik nog bevallen en de kerst decoratie wil ik liefst zo vroeg mogelijk elk jaar, maar nu pas echt na de kraamperiode. Mn vader komt koken voor kerst dus die mag langzaam aan gaan hamsteren.
Ja hoor al een maand bezig met plannen en kopen en de kerstboom en versiering opzetten. Ik vind het heerlijk. Alle zware producten en lang houdbare producten hebben we al besteld. Dat scheeld ons tillen. En verse producten en vlees halen we vers. Ik kan bijvoorbeeld ook uren door een supermarkt heen dwarrelen. Heerlijk vind ik dat normaal al, laat staan nu met kerst
Ik heb wel al een paar bijzondere afbakbroden gekocht die ik laat liggen tot kerst. Verder nog niks eigenlijk.
Nee Chocola enzo ga ik niet kopen want er is net een berg binnengekomen met sinterklaas. Op 23 dec laat ik de boodschappen bezorgen door de appie. Zullen wat afbakbroodjes bijzitten en gourmetspullen voor kerstavond maar voor de rest niet veel bijzonders. Eerste kerstdag gaan we bij mijn moeder eten en tweede kerstdag bij mijn schoonouders. Verder heb ik altijd een behoorlijke voorraad dus we komen de dagen wel door.
Ja hoor zeker wel, als er een goede aanbieding is sla ik het alvast in. Nu van die kleine gourmetvlees ingeslagen.
Vries je die dan gewoon in? Ook de snitsels en gordon bleutjes? Worden die niet snot. Want ik heb gekeken naar vers maar die datums lopen totaal niet richting kerst.
Ik heb alvast een bezorgmoment voor 24 december gereserveerd bij de appie, dat is het voor nu wel zo'n beetje.
Nee, eerste kerstdag eten we bij mijn vader, en 2e kerstdag organiseren wij dit jaar het grote anti-kerstfeest. Voor (single) vrienden, mensen die een ouder hebben verloren of geen contact hebben met familie etc, dus die in principe alleen zitten. We gaan bordspellen spelen en foute films kijken. Op het menu staan dingen als hamburgers, broodjes, friet, pizza en knakworsten, dus dat kan allemaal op het laatste moment. Moet alleen voor kerstavond nog even kijken, waarschijnlijk gourmetten.