Waar raden jullie me aan een Voedingskussen te kopen ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ger75, 13 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ger75

Ger75 Nieuw lid

10 jul 2008
    3
    0
    0
    Bussum
    Hallo !

Waar raden jullie me aan een voedingskussen te kopen? En wat moet ik er ongeveer voor betalen?

Alvast bedankt

Ger

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb er verder nog geen verstand van, want ons kindje is nog niet geboren, dus ik heb ons kussen ook nog niet gebruikt. Maar die van ons komt van de prenatal (is een multifunctioneel kussen, die je blijkbaar ook kan gebruiken om zelf mee te slapen, maar dat heb ik dus niet gedaan) en hij voelt erg stevig en goed gevuld aan. Dat leek me wel belangrijk. Sowieso heb ik altijd iets meer vertrouwen in echte babywinkels dan in bijv. de Hema ofzo, om de babyspullen te kopen (vraag me niet waarom, is gewoon een gevoel ;)). En hij kostte ongeveer 50 euro volgens mij, dus dat viel ook wel mee!
    Volgens mij is het trouwens morgen MamaMaandag bij de Prenatal, dan krijg je nog cadeaubonnen t.w.v. 10% van je aankoopbedrag, is ook wel lekker meegenomen! :)

3. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    ik heb hem ook bij prenatal gekocht en hij koste 45 euro...heb toendertijd ook bij andere babyzaken gekeken en daar koste ze ongeveer hetzelfde ;) grtz Ramona

4. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Marktplaats! Heb er daar eentje van Hema mét hoes gekocht voor EUR 10; werkt prima!

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    bij de Hema zijn ze niet zo duur, ene ik heb er ook nog eentje in de aanbieding

6. jekkia

jekkia Fanatiek lid

De mijne komt ook van marktplaats, ook een tientje met extra hoes

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hema en max 30 euro. Hij is zn geld dubbel en dwars waard, tijdens de zwangerschap en erna!
    Extra hoes is ook geen overbodige luxe overigens.

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik heb ook die van de hema. maar ben er niet heel tevreden over vindt hem te groot en als je er lang op ligt wordt ie erg hard.

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik heb ook die van de hema. maar ben er niet heel tevreden over vindt hem te groot en als je er lang op ligt wordt ie erg hard.

10. duha

duha Actief lid

12 dec 2007
    181
    0
    0
    Ik heb de mijne op de rommelmarkt gkocht voor 5 euro met twee witte hoezen erbij. Geen idee van welk merk hij is. Bij de HEMA heb ik er een mooie hoes bij gekocht en hij ziet er uit als nieuw.

11. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik raad het je af om er een te kopen, houd het geld (voorlopig) maar in je zak. Ik heb er nooit een nodig gehad, in het begin gebruikte ik af en toe een gewoon kussen. Nu al 4 maanden niets meer.

12. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    Ik heb er eentje bij de Hema gekocht. Prima ding. Ik heb er geen last van dat hij hard wordt oid.
    Hij heeft zijn geld echt wel opgebracht. Vanaf 21 weken zwangerschap slaap ik er al mee en ik kan echt niet zonder. Ben zowat toe aan een nieuwe als de kleine er is :) Dat is overdreven natuurlijk, want hij ziet er prima uit.

Er zit standaard al een hoes bij en ik heb er eentje extra bijgekocht.

13. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Let erop dat als je een voedingkussen koopt dat er bolletjes in zitten en geen kussenvulling. Ik weet dat in de nieuwe versie van de hema kussenvulling inzit. Zo geeft ie nog weinig steun als je je kindje aan de borst wil leggen. Kussenvulling zakt altijd in.
    Snap ie het nog ?

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Ik heb er eentje van de hema, voor voedingen heb ik hem af en toe gebruikt, maar voornamelijk om mee te slapen. Vanaf week 20 heb ik hem aangeschaft en ik kon niet meer zonder, heerlijk. Mijn man pikte hem soms ook zelfs in, onze knalgroene 'worm'. Nu ligt hij nog op of naast de bank, zit heerlijk.

15. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik heb de grote van comfy erg fijne kussen

16. Ger75

Ger75 Nieuw lid

10 jul 2008
    3
    0
    0
    Bussum
    comfy ? waar koop je die? en wat is de prijsindicatie

17. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    die van comfy is die wat ik ook heb...bij prenatal of babyplanet is die te koop... 45euro heb ik betaald<-- maar is echt een super kussen ;)
    grtz

18. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    dat is een grote en die koop je bij babyplanetof prenatal

ze kosten zo rond de 45 euro maar hij is echt erg fijn elke nacht slaap ik ermee anders kan ik niet fatsoenlijk slapen ze hebben verschillende kleurtjes ik heb de aquablauw ene kant zacht de andere kant katoen met kleine ruitjes

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja, die heb ik dus ook, zelfde kleur ook! Dan was 'ie dus 45 euro :), ik dacht 50, maar m'n geheugen laat me de laatste tijd wel vaker in de steek ;). Ik heb 'm alleen nog niet in gebruik, want ik slaap nog prima zonder zo'n kussen.

Deel Deze Pagina