ik ben op zoek naar een kapsalon wasunit. en uiteraard het liefst voor weinig. weten jullie waar ik die kan vinden? liefst een ruimte besparende. voor de kapsters: wat zijn jullie ervaringen met bepaalde units? graag enkele voor en tegens...
Hier natuurlijk! Marktplaats.nl - wasunit kopen of verkopen - Vind wasunit goedkoop op Marktplaats.nl
90 euro Marktplaats.nl > Leuke Kapper Wasunit!!! - Huis en Inrichting - Overige Huis en Inrichting of deze Marktplaats.nl > kapperstoel en een wasunit - Huis en Inrichting - Stoelen
misschien kijk ik vereerd hoor, maar kan de wasunits niet vinden.. (maar nu is mn duits ook erg slecht hoor) heb je misschien een link voor me naar de wasbakken?
Gooi de URL even door www.translate.google.nl en dan kom je er misschien beter uit. Als je via Google chrome op internet gaat krijg je automisch de vraag of je wil dat hij hem voor je vertaald.
bedankt voor de tip, maar dat gaat erg sloom en kan onze pc niet aan helaas... had ik al geprobeerd..
En andere kappers groothandels? Of zijn die erg duur? Bij ons in de salon nemen we producten af van Florale (groothandel) misschien kan je daar eens kijken?