Name it kinderkleding en babykleding. Name it bij Ikenmijnkind Zijn spijkerbroekjes van NameIt, die wat smaller vallen vaak.
Ik heb laatst ook een hele leuke meiden spijkerbroek gekocht bij Wibra voor 6 uro stond in de folder, en hij staat er ook heel leuk.
Ik zweer bij de Name It spijkerbroekjes voor Dennis. Lange benen en smalle heupjes. Laatst bij een sale 2 spijkerbroeken gekocht, een lichte en donkere met super hippe wassing en hele mooie smalle modelletjes voor 20,-. Verder slaag ik af en toe bij de C&A, H&M, Wibra (kwaliteit vind ik veel beter dan Zeeman qua broeken) en Zara.
ik koop meestal tijdens de sale bij hema , c&a en h&m Ik vind dat beter en goedkoper dan zeeman. En kleding van zeeman en wibra is net zo duur maar oogt wel goedkoper vind ik en het lubbert ook uit na een x wassen
Hier hebben we een groothandel achter ons zitten, die ook toegankelijk is voor de gewone burger en die hebben hele leuke mexx broekjes. Inkoopprijs 7,50!! Op het kaartje van de broek zijn ze geprijst voor 35,- We hebben dus een paar mexx broekjes liggen. Voor die prijs laat ik het echt niet liggen.. Verder ook zeeman, jola, hema..
Voor mijn zoon de slootgraver , haal ik ze altijd bij zeeman. maar die heeft maat 164 dus die broeken zijn anders
Laatst voor 7 euro bij de C&A een hele mooie donkerblauwe spijkerbroek gevonden. Was eigenlijk op zoek naar een 'speelsetje' voor m'n zoon maar deze ligt nu gewoon op de stapel in z'n kast. Oogt mooi, zit mooi.... Verder hier broeken van Name-It. Mooie pasvorm, goede kwaliteit en niet extreem duur. H&M ben ik persoonlijk minder fan van, alhoewel mijn jongste die weer wat smaller is dan zijn broer daar alweer beter in past...
ik haal zelf ook mijn leggings bij de action, spijkerbroeken voor de kids, tshirts voor mijn man en voor mijzelf, ondergoed en sokken. nog nooit geen problemen mee gehad eigenlijk...
De spijkerbroeken van hema zijn mooi. Die zijn standaard 8euro, mooie donkere wassing en lange pijpen en verstelbaar bovenin
Ik haal de spijkerbroeken bij de H&M, V&D, Hema, kinderkledingtekoop.nl, kleertjes.com (laatste 2 wel in de uitverkoop). Happybee, ook een goede site trouwens. Meestal google ik outlet/uitverkoop kids.
Hoeft niet hoor, ligt er aan hoever je van een desbetreffende winkel woont. Zo woon ik op een half uur van H&M af, kost me anders meer benzinekosten/treinkaartje dan verzendkosten. Bovendien heb ik voor webwinkels vaak kortingscodes en zo heb ik de verzendkosten er al uit (zoals bij H&M). Ik haal spijkerbroekjes vaak bij een outletwinkeltje, betaal er gemiddeld 15 Euro voor, dat zijn dan merkbroekjes. En verder hebben ze spijkerbroekjes van Name-it, Ter Stal en Hema.
Ik heb nu een paar keer bij kixx online besteld in de sale. Ik heb nu een spijkerbroekje van name-it besteld voor 10,- en hij ziet er echt super uit. Sowieso vind ik name-it leuk trouwens.