Scapino, 2 voor 30 (worker en gewone modellen, hele fijne broeken, vallen wel wat groter dan een andere in dezelfde maat) We in de aanbieding, 2e voor de helft (verschillende modellen en ook hele fijne broeken) H&M, redelijk brede keuze en redelijke prijs (verschillende modellen en ook weer fijne broeken) Mijn zoon is namelijk vrij smalletjes en bij veel broeken houdt hij zo'n luchtballon over bij zijn billen. Bij deze (ook de workers) vallen ze mooi langs zijn lichaam, gewoon zoals het hoort.
ik koop veel broeken voor mijn zoontje bij vogle meestal zijn die broeken tussen de 10 en 15 euro, en ze zien er leuk uit, ook hema broeken passen goed, maar ik heb idd ook heel erg vaak dat die haakjes sluitingen er na een paar dagen al af liggen, ik koop verder ook heel veel kinderkleding bij takko, die heeft ook veel leuke kleding voor kleine prijsjes
Mijn oudste zoon heeft een holle rug. bolle bips en bolle buik... zijn benen zijn niet al te lang, maar zijn bovenlijf weer wel... het is werkelijk een RAMP om voor hem goed zittende spijkerbroeken te vinden. Iemand tips?
ik ben geslaagd bij zeeman (10,-) en wibra(6,-) verder kon ik weinig leuks en goedkoop in één vinden.. diegene van de groothandel achter het huis: kun je niet ff voorraadje kopen en aan mij verkopen (wil je zelfs nog wel wat extra's geven mega goedkoop voor merk!
Vandaag dochterlief helemaal happy gemaakt Een tregging... Perfect fit, kriebelt niet en is lekker flexibel. Voor 9 Helaas was het ook de laatste anders had ik er morgen nog even eentje gehaald.
ik koop kleding van me zoontje in duitsland net over de grens goede kwaliteit 8 euro per broek en stoere vaak met gratis riem zie foto per broek dus 8 euro de blous met shirt lange mouwen 5 euro cars shirt 5 euro muts 1,99
Heb pasgeleden de broeken (Oiboi) van de Scapino ontdekt, workermodel. Ben er (of eigenlijk m'n zoon) heel content mee Pijp valt mooi recht, geen 'plopkruis' of te smal en de broek is heel stevig. Als hij te breed zou zijn kan je hem ook aansnoeren. Foto: (P.s. schoenen waren net nieuw, dus vandaar dat ze voor nu 1x op de bank mochten ) Overigens ben ik ook heel tevreden over SOMMIGE broeken van de hema, niet allemaal.
ik ga meestal naar c en a maar laatste x was dat niks....hema en h en m laatst 3 dezelfde in verschillende kleuren voor 10 euro heerlijk model beetje baggy en makkelijk omdat er geen knopen aanzitten. Ik bij c en a terug gegaan omdat er na week al schuifje af lag en ook keer bij hema beide keren gewoon ( zonder bon ) andere nieuwe broek gekregen....