hier ook MS !! lekker betaalbaar en voor een shirt dat eens normaal zit met mega boobs betaal je nog maar een euro of 6/7 nou dat is nog eens makkelijk ! en ook voor mijn werk wat zakelijk is kan ik er prima slagen .. als ik net wat netter wil ga ik idd ook bij Miss Etam !
Laatst een leuke - lekker ruime - en vooral goedkope rose blouse gekocht. Heerlijk materiaal, niet stuk te krijgen. Van het merk Canda (merk van C&A: is C en A in engels zie ik net ) Ook hebben ze leuke T-shirts voor weinig. De katoenen broeken zou ik niet aanbevelen, daar scheurde ik laatst spontaan uit hahahahahahhahahaa. Dan is goedkoop duurkoop
bon prix heeft ook grotere maten, wel is de kwaliteit inderdaad wat minder maar goed de prijs is er ook naar.
Vind Promiss trouwens wel meevallen qua prijs ,bij wehkamp toch... http://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkA ... RM&KAC=PRX
Idd Miss Etam! Weet niet of het hier al gezegd is maar op wehkamp.nl kun je online shoppen voor kleren van Miss Etam. Die hebben een deel van de collectie opgenomen. Succes!
m&s mode??!!! Ik zie hem helemaal niet voorbij komen....Maar daar haal ik altijd mijn broeken... De broeken die ik vaak bij miss-etam heb gekocht zitten niet lekker...! (mijn mening) H&M,Bon prix!