Er zwemt iets in mijn buik?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 8 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Hallo, ik heb een paar weken geleden al eens iets voelen kriebelen in mijn buik, nu voel in het af en toe rommelen maar nog niet echt duidelijk. Gister toen we een stukje aan het rijden waren en er over hobbeltjes werdt gereden, leek het wel alsof er iets in mijn buik zat te zwemmen?! :( Hadden jullie dit ook? Grappig gevoel.. Kan niet wachten totdat ik echte schopjes ga voelen!

Groetjes Cindy

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Bijzonder he om je kindje te voelen :D

Geniet ervan! Ikhad het ook. In het begin kon ik het ook het beste omschrijven alsof mijn darmen een beetje van slag waren, zoals je ooglid weleens trilt, snap je?

3. Alita

Alita Niet meer actief

Ja ik weet nooit of het nu het kindje is of niet, het kan ook niks anders zijn maar het is zeer zeker zooo bijzonder. Als je een tijdje geen echo`s meer hebt gehad ben je toch weer blij dat dit hoofdstuk aanbreekt.....

4. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik heb wel eens wanneer ik mijn hand op mijn buik leg, dat het lijkt alsof het kindje onder mijn hand doorzwemt, alsof ik dan het hoofdje of ruggetje tegen mijn handpalm aanvoel.

dus ik denk zeker dat je je kindje hebt gevoeld!

Geniet ervan :)

5. Alita

Alita Niet meer actief

Dank je... ja het lijkt ook wel mijn kleintje, wat zou het anders moeten zijn eigenlijk, ha ha.
    Voelde ook toen ik erg moest plassen volgens mij iets tegen mijn blaas schoppen :(

Deel Deze Pagina