Waar koop je leuke positiekleding voor de zomer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mom86, 17 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom86

    Mom86 Niet meer actief

    Meiden help,

    wie o wie weet waar je leuke kleding voor nu en voor de zomer kunt kopen, wat ook na de zwangerschap nog te dragen valt en het liefst niet te duur is ;)

    Ik zie een hoop voorbij komen, maar deze eeuwige twijfelaar durft niets te bestellen, bang dat het te krap zit, te lang is of doorschijnt :roflmao:

    wie heeft DE tip?
     
  2. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.434
    17.394
    113
    Vrouw
    Ik heb zwangerschapskleding alleen gedragen tijdens de zwangerschap.. daarna vond ik het meeste niet meer mooi staan of lekker zitten.
    Bij About You of Zalando hebben ze vaak wel leuke deals en is makkelijk met bestellen/ retourneren.
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  3. Mamavan123

    Mamavan123 Actief lid

    20 apr 2023
    478
    404
    63
    Ik heb bij hm veel stretch jurkjes gekocht. Zou investeren in een fijn zwangerschaps fietsbroekje (kocht ik bij prenatal van noppies) voor onder je jurkjes. Ik paste ook de t-shirts van de zeeman goed over de buik.
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  4. Shalom

    Shalom Bekend lid

    15 jan 2024
    799
    507
    93
    De Lidl. Ik vond hun positiekleding fijn voor de periode dat je het draagt en de prijs die je ervoor betaald. Verder ook tweedehands gekregen en doorgegeven.
     
    Mom86 en Snoepjes vinden dit leuk.
  5. Marlena

    Marlena Fanatiek lid

    27 mrt 2015
    1.570
    1.715
    113
    H&M en in de uitverkoop Noppies!
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  6. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.630
    5.062
    113
    Vrouw
    Ik droeg vooral zulke rokken. Trek je over je buik, shirt of trui erin en klaar. Rekken goed mee.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Mom86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina