hoi mijn dochter is nog niet echt te groot voor het voor zitje maar ik wordt een beetje moe van het elke keer optillen over het stuur heen om haar er in te krijgen dus was op mp aan het kijken voor een zitje achterop. nu heb ik een grote fietstas (zo'n dubbele...) achterop, hoe gaat dat als je kleintje dus ook achterop gaat? volgens mij kan die tas er dan niet op want dan lukt het niet met die voetensteun. moet ik dan een nieuwe fietstas kopen? ik heb dat ding echt nodig want doe bijna dagelijks er mijn boodschappen mee. waar moet ik dan op letten? en wie heeft er een tip voor leuke goedkopen fietstassen op internet? alvast bedankt!
vraag even advies aan je fietsenmaker, er zijn fietstassen die samen met een fietsstoeltje kunnen of anders is een verlengde bagagedrager mogelijk, waardoor beide kan.
Op onze Gazelle Bloom zit een dubbele fietstas (aan beide kanten een vak zeg maar) én ook een stoeltje achterop. Dat heeft de fietsenmaker er destijds allemaal opgeknutseld. Past perfect!
er zijn verlengstukken voor je bagagedrager te koop, waardoor je weer fietstassen kunt gebruiken. en idd, de fietsenmaker weet er wel raad mee