Ik heb even 2 vraagjes. Heb je ook klossen onder je bed nodig als je in het ziekenhuis gaat bevallen? Ik las ergens dat dat moest voor de kraamhulp. En mijn vriend had het over een kraambed, voor als ik aan het einde van de zwangerschap de trap niet meer op kan? Ik heb daar namelijk nog nooit van gehoord. Alvast bedankt!
ja, je hebt ze nodig. of anders doen ze sommige dingen niet. Zoals bed opmaken. Tweede vraag weet ik niet, ik had het niet. Ik had gewoon mijn bed boven staan en geen extra bed beneden.
ik had geen klossen, had gewoon een 1 persoons matras op ons eigen matras gelegd, werkte prima en als de kraamhulp weg was ging het matras eraf. Vaak haalde de kraamhulp het er zelf al af als ze klaar was met mij verzorgen. Kraambed...geen idee!
Klossen moeten voor de kraamhulp, anders gaat hun rug er aan. Een kraambed kun je geloof ik ook huren, voor als je bijv. beneden wilt blijven in je kraamperiode.
Wij hebben een boxspring met 12 poten eronder. Klossen wil dus niet bij ons....bierkratjes is ook nog een oplossing. Maar hoe kom ik aan 12 bierkratjes, wij drinken nooit bier. Voor een kraambed hebben wij boven geen plek, en beneden zie ik niet zo zitten. Wij gaan dus ook een 1 persoonsmatras op ons bed leggen, is voor ons de makkelijkste oplossing.
Bij ons boxspring met 12 poten paste dus uiteindelijk de klossen wel gewoon had ik niet verwacht! Ik had er alleen geen erg in dat ieder bed 6 poten had in plaats van 4 dus ik heb nu 3 kratjes bier onder de middelste 4 poten met daarop een plankje en onder de hoeken + midden voor en midden achter 8 klossen in totaal.
Hier hetzelfde! Onder ons bed konden geen klossen en de kraamhulp vond het bij de intake geen probleem dat we het zo hadden opgelost.
wij hebben ze er ook nog niet onderstaan, ik heb ze al wel in huis, maar ons bed was al redelijk hoog en met klossen komt ie op 87 cm! Ik vind het nu echt te hoog ,maar mijn vriend heeft ze er met 5 minuten onder staan dus als het nodig is.
klossen moet idd ook voor de kraamhulp ivm werkhoogte arbotechnisch beter voor de kraam Kraambed, kan, maar voor dat je zelf niet meer naar boven komt...... dat valt wel mee lijkt me.
wij hebben een waterbed en daar kunnen zekker geen kossen onder. maar ben blij dat ik hier even heb gelezen. want dat van een matras op je bed dat vind ik een top iedee ga ik ook doen.
wij hadden 4bierkratjes onder het bed staan. ons bed is van zichzelf al vrij hoog en met de kratjes was ons bed ook heel hoog. ik had er een krukje naast staan. bedenk wel als je weeen hebt dat het erg lastig is om je bed in te klimmen. ik was toen heel erg blij met mn man en het krukje. (zeg wel tegen de kraamhulp en je bezoek dat ze het krukje moeten laten staan) liefs doris
dat klopt je mag er niet op bevalen maar daarna mag je er wel weer gewoon in leggen. ik ga ook in het ziekhuis bevalen
Ik heb wel klossen onder het bed gehad. Eerst had ik ook zoiets van "uhm, ga toch in het ziekenhuis bevallen, dus moet dat nou echt?!?" toch heb ik het toen gedaan. En ik moet zeggen dat ik er meteen erg blij mee was! Vond het heel fijn dat het bed wat hoger was! Kon veel makkelijker in en uit bed komen (last van me bekken in de laatste weken!)... Vond het zelfs jammer om de klossen weer onder het bed weg te doen na de kraamtijd! hihi.. Liefs Kiss
dat klopt je mag er niet op bevalen maar daarna mag je er wel weer gewoon in leggen. ik ga ook in het ziekhuis bevalen
Ik heb wel klossen onder het bed gehad. Eerst had ik ook zoiets van "uhm, ga toch in het ziekenhuis bevallen, dus moet dat nou echt?!?" toch heb ik het toen gedaan. En ik moet zeggen dat ik er meteen erg blij mee was! Vond het heel fijn dat het bed wat hoger was! Kon veel makkelijker in en uit bed komen (last van me bekken in de laatste weken!)... Vond het zelfs jammer om de klossen weer onder het bed weg te doen na de kraamtijd! hihi.. Liefs Kiss
ik heb zelf een aupingbed en daar passen ook geen klossen onder. het is voor de kraamhulp arbotechnisch dat ze dat eisen dat het bed op klossen word gezet. nu ga ik mijn bed ook op kratjes zetten, die kan je gewoon bij een slijterij of een supermarkt halen.
Ons bed (boxspring) is 60 hoog. Met Klossen eronder zou het dus een klimrek worden Wij hebben nu ook gewoon een extra 2-persoonsmatras onder ons eigen matras liggen.