Hoi, ik heb tweedehands een wiegje/mand gekocht en wil het matrasje + onderliggend schuimrubber graag vervangen. Maar waar koop je schuimrubber? Weet iemand dat?
ik heb het op de markt gekocht je kan dan het oude matrasje meenemen en dan snijden ze het meteen op maat
onderliggend schuimrubber? Ik heb alleen een matrasje in ons wiegje op de houten bodemplaat zeg maar. waar is dat schuimrubber dan voor? ben over 4 weken uitgerekend dus mag dan wel wat gaan regelen denk ik, of niet?
Bij het kopen van een nieuw, fris matrasje ontdek ik dat degene die er nu in lag wel heeeel erg dun is. Dat verklaart waarschijnlijk het schuimrubber. Ik ga het niet opnieuw onder het nieuwe matrasje leggen. Lijkt me niet nodig. Toch bedankt voor de tip!
Wij hebben ook een tweedehands kinderwagen gekocht. Er zit alleen een heel dun matrasje in van een soort schuimrubber en meer niet. Moet ik perse een officieel matrasje kopen, of kan ik ook gewoon een nieuw stuk schuimrubber (dan wel wat dikker dan er in lag) gebruiken als matrasje? Groetjes, Jippie
Wij hebben het gekocht bij textielwinkel "Sikkes". Waarschijnlijk wel te koop bij alle stoffen/textielwinkels. Maten of mal ff meenemen en we waren 3,50 er voor kwijt dus valt reuze mee