Hallo, Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen..maar ik probeer het toch maar even Ik ben een trotse bezitster van een Smart. Alleen de Smart is niet zo handig voor mama's die ook hun kindje mee willen nemen. De Smart verkopen is geen bijna geen optie, want dat doet me echt pijn aan me hart Om toch te regelen dat mijn kindje mee kan is er een speciale autostoeltje met beugel en isofix speciaal voor de Smart nodig. Misschien dat iemand hier op het forum zo'n speciaal stoeltje heeft en hem ook nog eens wil verkopen? Zoja, Stuur me een berichtje en dan neem ik contact met je op om een mooie prijs te bespreken met je. Ik weet dat het nieuw EUR 369,-- kost. Groetjes, Kim
Wij hebben de maxicosi met daarbij de easybase om hem op te klikken. Past dat samen niet in je auto? Maxicosi kostte 129, de easybase 100 euro...
Helaas lukt dat niet bij een Smart Bij de ANWB staat het volgende: Een kind kan in de Smart alleen veilig worden vervoerd als er een Smart kinderzitje wordt gebruikt welke, na montage, de airbag deactiveert. Een universeel zitje past echter wel: deze combinatie zou dodelijk kunnen zijn. We hadden al een maxicosi gekocht, maar die kunnen we nu dus alleen maar in de onze andere auto gebruiken en niet in de Smart. Pfff, echt weer een luxe probleem he..
ik geloof dat het mercedes is die ook zo'n systeem heeft. maar als je naar de garage rijd kunnen ze volgens mij ook gewoon de airbag uitzetten hoor. (is de smart trouwens niet van mercedes?) dan kan je geoon de maxicosi met dat stoeltje gebruiken. kosten: 109,- voor die zitting en 100,- voor de maxicosi.
Hoi Odet, Bedankt voor de tip. Wat jij aangaf heb ik al bij de garage gevraagd, maar ze kunnen dus niet de airbag uitzetten. Als het anders had gekund dan had ik dat gedaan. Dat scheelt me een hoop geld, maar het is eenmaal niet anders. Groetjes, Kim