autostoel als handbagage?

Discussie in 'De lounge' gestart door chipje, 30 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    Wij vliegen volgende week naar spanje.
    Mijn zoontje is 2, 5 jaar, ik wil graag zijn autostoel mee nemen omdat we in spanje een auto gaan huren.
    Mag deze als handbagage mee?

2. Denk het niet. Denk niet dat de stoel in de ruimte boven de stoelen past he?

3. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Welke stoel is het? Gewoon hem in zijn stoel op de vliegtuigstoel plaatsen, dan is er niets aan de hand.

4. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Bij veel maatschappelijen mag de maxicosi al niet mee laat staan een gewone stoel

5. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Hebben ze geen autostoel bij het verhuurbedrijf? Misschien kan je alvast even mailen of bellen?

6. honeybee1983

22 jul 2008
    60
    1
    8
    wij hebben het autostoeltje gewoon op de stoel geplaatst in het vliegtuig we hadden het van te voren wel even gecheckt bij de maatschappij waar we mee vlogen enwas geen probleem hoor.

7. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij mochten hem niet mee hoor, gaat het om een maxicosi?
    Voor de grotere kindjes anaf 2,5 jaar heb je een goedgekeurde opblaasbare variant, die hebben wij gekocht. Is alleen een zitverhoger dus.

8. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Dit maar eerst bellen want soms past het niet..

9. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.046
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb ze wel eens gezien dat er een uitrekbaar handvat in zat en wieltjes er onder en zo dus ook als een soort van buggy gebruikt werden. Deze mochten mee tot aan de gate en werden dan in het vrachtruim gezet. En bij aankomst dan weer klaargezet.

Maar als antwoord op je vraag; Ik denk bij de meeste maatschappijen niet. Maar je kunt bij het autoverhuurbedrijf gewoon een zitje huren. Is toch ook veel makkelijker als dat gesjouw met zo'n ding?

10. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Bij autoverhuurbedrijven kan je altijd om een autostoel vragen. Ik zou dat doen hoor, lijkt me handiger!

11. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Misschien niet als handbagage maar ik zag gister dat een autostoel bij de koffers op de band lag dus die is zeer waarschijnlijk het ruim in geweest.

12. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Dat is leuk maar als jouw kindje niet minimaal 15kg weegt heb je er niet zo veel aan qua veiligheid:cool:. Ik zou eerst vlieg maatschappij vragen en anders het autoverhuur bedrijf. ;)

13. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Wij gaan volgende week een maxicosi bij de huurauto nemen, maar wat een oplichters! Dat zitje kost voor een week € 72!!!
    Had ik dus beter als ruimbagege kunnen inchecken achteraf

14. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Tja dat kan je doen, maar je maxi cosi is echt niet meer veilig hoor als hij bij de ruimbagage is geweest.. Je wilt niet weten hoeveel er gesmeten wordt met ruimbagage.

Deel Deze Pagina