Heb een tandenborstel van de Hema en Prodent tandpasta, met Bobo erop...hiervoor tandenborstel en tandpasta van de drogist, ben niet echt merkvast.
Tandenborstel en tandpasta van Elmex, maar ook een tandenborstel van Oral-B en tandpasta van Kruidvat eigen merk.
Is er een baby tandenborstel van elmex ja? Nog niet gezien! Waar verkopen ze die dan? Ik gebruik een jordan tandenborstel van 0-2 jaar en elmex tandpasta 0/5 jaar voor onze dochter.
Ik gebruik een baby tandenborstel van Jordan en tandpasta met die Teletubbies of Winnie the pooh erop
Hier tandpasta van woezel en pip (merk weet ik zo niet) en tandenborstel wissel ik elke 3 maanden,vele verschillende gehad maar die van Jordan met breed handvat was wel erg fijn!
tandenborstel jordan, piratenborstel met zandloper, funny tandpasta prodent teletubbies maar wisselt hoor, dan weer elmex, ligt er maar net aan
tandenborstel maar net welk leuk kleurtje er voor handen is. en tandpasta Elmex. heb verschillende gehad en geproeft en deze is niet zo zoet zoals sommige andere.
Tandenborstel van Jordan (met zo'n groot handvat met gat erin, heeeeel handig!) en Zendium tandpasta (met nijntje erop).
Kreeg de tandenborstel van Menzis En de tandpasta ook, die is nu op en vriend heeft teletubbie tandpasta gekocht, vreselijk zoet maargoed.
Een tandenborstel van Oral B, die kregen we van de tandarts En tandpasta van Dora (zelfde als van woezel en pip) Wat me opviel toen ik voor tandpasta ging kijken.. dat je veel baby/peutertandpasta alsnog moet omspoelen! Ook een aantal tandpasta's van een bekend merk. Ik wou eigenlijk een setje van Jip en janneke; beker, tandpasta en tandenborstel.. maar helaas deze tandpasta mocht ook niet doorgeslikt worden