Ik ben op zoek naar een nieuwe muziekmobiel omdat ons andere stuk is Nu ben ik benieuwd welke muziekmobiel jullie hebben Een gewone die je moet opwinden of echt een elektrische die op het plafond schijnt en zijn jullie hier tevreden over?
Eentje die je aan de box vast maakt van Woezel & Pip Vind ze helemaal geweldig en hoor dat die bij meerdere kindjes in de smaak valt!
Ik had er eerst 1 van Nijntje (prenatal) die je op moest draaien maar daar werd ik al snel zuur van . Hebben er daarna 1 gekocht van Fisher Price (met projectie maar dat zie je overdags niet) en die bevalt super. 3 muziekjes, 3 beestjes en nog wat losse bloemen en ze vind het fantastisch
Wij hadden eerst ook 1 die je zelf op moet winden maar we ´moesten´ tijdens het eten elke minuut dat ding aandraaien. Hadden we niet zoveel zin in. Nu eentje van Fisher Price, rainforest ofzoiets. Ze vindt hem geweldig!
Bij de eerste 2 had ik er een van tiny love, helaas ging die kapot. Handig was dat die, met 1 druk op de knop, 15 min speelde. Nu heb ik er een van Nijntje, moet je zelf opdraaien en speelt maar kort, maar.... Mees vindt hem wel helemaal leuk. Beestjes zijn in rustige kleuren.
Ik had een gewone van de Prenatal, maar werd het muziekje en iedere 2 minuten opnieuw opwinden een beetje zat (als ze m'n zoontje aan het wegdoezelen was schrok hij ook wakker wanneer de mobile opeens stopte, of ik hem opnieuw opwond), dus ik heb toevallig eergisteren een andere gekocht, de Tiny Love Sweet Island Dreams. Hij is erg leuk, 4 muziekjes, met o.a. vogelgeluiden enzo, en een afstandsbediening. Hij kan 20 minuten aan eens spelen, de muziek kan ook uit, en er kan een nachtlampje aan (maar ik hem 'm aan de box, dus heb daar niet zo veel aan). Mijn zoontje lijkt het tot nu toe erg leuk te vinden.
ik had een opwinder en werd er gek van, iedere 2 min dat ding opnieuw aandraaien... Nu een electrische van tiny love die een kwartier speelt.Ze zijn er ook met afstandsbediening,maar dat ging me tever
Ik heb de muziekmobiel (eigenlijk de hele serie) van playgro amazing garden. Zelf opwinden, lekker vrolijk, 1 muziekje en na een jaar was ik hem nog niet zat.
Was laatst ook ergens een topic over welke muziekmobiel leuk is. Heb daar toen in mee zitten lezen en las goede verhalen over de Tiny Love mobielen. Meen dat ze nieuw 60 euro kosten. Vond ik persoonlijk best veel. Via marktplaats de Tiny love symphonie princess gekocht voor 24 euro. Ziet er echt uit als nieuw en hij is inderdaad geweldig. Speelt meerdere liedjes en natuurgeluiden. De beestjes draaien rond en maken ook nog afzonderlijk een sprongetje. Wij hebben zelf wel erg moeten lachen om de afstandbediening, alsof je niet even op kunt staan om dat ding aan te zetten haha. Anyway, wij vinden hem leuk maar degene die er echt iets van moet vinden komt hopelijk met een week of 5!
Een vrij simpele die je op moet winden, met 2 egeltjes en 2 koetjes, maar Meneer is helemaal verliefd op de beestjes, zo schattig!!!
Ik heb er weer een zelf gemaakt, deze keer van autostof die opgevuld zijn. Véél beter dan zo een uit de winkel, vréselijk!!
Ik vind de meeste zo afschuwelijk, maar dat heb ik veel dingen.. kamertjes, kinderwagens en dus ook met de muziekmobiel.. 1 voordeel, dat maakt de keus een stuk minder dus ook gemakkelijker Maar heb hier nog niet echt goed naar gekeken, dus kan er verder nog niet veel over zeggen.
Wij hadden er één van Tiny Love (de Symphony In Motion). Geweldig!! Drie verschillende klassieke melodietjes die ieder ongeveer 15 min. duren, de diertjes hebben primaire kleuren. Onze dochter vond 'm super!