Ja daar heb je gelijk in. Als het opruiming is koop ik ook wel eens wat van een merk, maar normaalgesproken niet. Ik vind de kwaliteit dan H&M meestal wel goed eigenlijk.
Meestal Zeeman, soms Hema, Prenatal of H&M. Ik heb nog nooit merkkleding gekocht maar dat koop ik voor mezelf ook niet Van schoonma krijg ik regelmatig kleertjes van Sergent Major en Natalys. En ze had veel kleertjes bewaard van toen mijn vriend baby was, erg leuk (retro ).
Ik kan er ook niet heel goed over oordelen maar ik had 3 dingetjes gekregen in mn kraamtijd en 2 dingen waren helemaal uit zn vorm na een paar keer wassen (en dan echt maar op 30 graden) En 1 shirtje was een beetje raar van maat vrij wijd maar een hele kleine opening voor het hoofd Dus toen dacht ik meteen...voor mij geen H&M meer! En wat voor de een duur is is voor de ander misschien weer goedkoop,is maar net wat je te besteden hebt.
Tegenwoordig bij best veel plaatsen Klik hier en je kunt jouw postcode invoeren en dan vind je de dichtsbijzijnde winkel!
H&M, wibra, zeeman en hans textiel! zeker nu met de opruimingen, je wordt er toch helemaal vrolijk van . Normaal is het al goedkoop, nu is het helemaal goedkoop!
als het niet meer past verkoop ik ze weer en de hele leuke kleertjes bewaar ik voor kennisen/vrienden of familie die ze kunnen gebruiken
Ik koop vaak bij de H & M heerlijke winkel. Verder duik ik ook regelmatig de Zeeman en Hans Textiel binnen die hebben vaak leuke kleding voor weinig geld. Ik ben niet van de merken, ze dragen het zo kort dat ik liever goedkoper koop en wat meer. Ik koop ook vaak de rompertjes bij de kruidvat 10 in een pak en het is prima kwaliteit.
Nou, en dat vind ik nou ook leuk! Ik koop werkelijk nooit merkkleertjes voor m'n kinderen (ook niet voor mezelf). Vind 't niet nodig. Liefst heb ik iets (en veel!) voor heel weinig. Dus voor mij: Hema, Hans Textiel, zeeman, wibra, H&M, C&A & V&D, als 't maar goedkoop is en een klein beetje op de groei. Ik krijg vaak kleertjes. Zo kom ik vaak het merk Noppies tegen. Schijnt nogal goed te zijn (?).. Maar ik heb 't er niet voor over.
Wibra, Zeeman, Hema, C&A. Veel voor weinig geld! Dat is mijn motto. Moira hoeft voor mij geen modeshow te lopen elke dag. af en toe merk kleding, maar de meest gewoon van de wibra, hema, zeeman of C&A
Hier ook Hema, prenatal, zeeman, c&a, h&M en af en toe merkkleding. Ik koop wat ik leuk vind en toevallig is dat ook nog het goedkopere spul. Mooi toch...ze groeien er toch zo uit. Dus zonde al dat dure spul. En Fenja ziet er ook leuk uit hoor ondanks dat het niet allemaal merk is. Dus daarvoor hoef ik het ook niet te doen. Ps Hema heeft nu ook opruiming, veel voor de helft van de prijs.
Vooral Hema, C&A, Prenatal en H&M. We moeten zoveel kleertjes hebben, dat is al duur genoeg zónder merkkleding.
luca draagt ook mexx esprit ikks enz vind het gewoon een veel betere kwaliteit en erg leuk dat vind je in de doorsnee winkels niet en ik heb ook weleens wat bij hans textiel of c&a gekocht maar na een paar keer wassen is het niet zo mooi meer en ik houd absoluut niet van winnie the pooh of iet in die geest alleen op een pyama ofzo en dat zie je juist heel veel in dat soort winkels ik hou van stoer en apart mijn zus is nu ook zwanger 30 weken dus alles wat luca niet meer past gaat naar mijn zusje dus dan vind ik het ook leuk om het te kopen
Ik moet er wel bij zeggen dat ik wanneer ik een jongetje had gekregen waarschijnlijk ook wel naar duurdere winkels had moeten gaan. Want tjemig, wat is er weinig leuks voor jongetjes te vinden zeg!
Ik dacht dat dit aan mij lag! Ik koop vaak bij: Prenatal, Tuunte en Zeeman. Maar Ruben heeft ook aardig wat kleding van Noppies, dit vind ik super voor jongens!
ik hoef eigenlijk niets te kopen want heb alle kleertjes van mijn nichtje gehad voornamelijk esprit. maar als ik koop dan doe ik dat bij v&d of de hema.