waar koop jij de meeste kleertjes voor je baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door , 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ja daar heb je gelijk in. Als het opruiming is koop ik ook wel eens wat van een merk, maar normaalgesproken niet. Ik vind de kwaliteit dan H&M meestal wel goed eigenlijk.

2. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Meestal Zeeman, soms Hema, Prenatal of H&M. Ik heb nog nooit merkkleding gekocht :oops: maar dat koop ik voor mezelf ook niet :)
    Van schoonma krijg ik regelmatig kleertjes van Sergent Major en Natalys. En ze had veel kleertjes bewaard van toen mijn vriend baby was, erg leuk (retro :) ).

3. Moontje78

Moontje78 Actief lid

6 feb 2007
    137
    0
    0
    Ik kan er ook niet heel goed over oordelen maar ik had 3 dingetjes gekregen in mn kraamtijd en 2 dingen waren helemaal uit zn vorm na een paar keer wassen (en dan echt maar op 30 graden)
    En 1 shirtje was een beetje raar van maat vrij wijd maar een hele kleine opening voor het hoofd :rolleyes:
    Dus toen dacht ik meteen...voor mij geen H&M meer!

En wat voor de een duur is is voor de ander misschien weer goedkoop,is maar net wat je te besteden hebt.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hans Textiel en Kruidvat (rompertjes) en Zeeman idd.

5. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Zeeman, Zeeman, Zeeman :) en Hema.

6. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Imps &Elfs, waar kan je dat kopen?

7. Moontje78

Moontje78 Actief lid

6 feb 2007
    137
    0
    0
    Tegenwoordig bij best veel plaatsen
    Klik hier en je kunt jouw postcode invoeren en dan vind je de dichtsbijzijnde winkel!

8. Female

Female Niet meer actief

H&M, wibra, zeeman en hans textiel! zeker nu met de opruimingen, je wordt er toch helemaal vrolijk van :D . Normaal is het al goedkoop, nu is het helemaal goedkoop!

9. Niet meer actief

als het niet meer past verkoop ik ze weer en de hele leuke kleertjes bewaar ik voor kennisen/vrienden of familie die ze kunnen gebruiken :)

10. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik koop vaak bij de H & M heerlijke winkel.
    Verder duik ik ook regelmatig de Zeeman en Hans Textiel binnen die hebben vaak leuke kleding voor weinig geld.
    Ik ben niet van de merken, ze dragen het zo kort dat ik liever goedkoper koop en wat meer.
    Ik koop ook vaak de rompertjes bij de kruidvat 10 in een pak en het is prima kwaliteit.

11. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Nou, en dat vind ik nou ook leuk!
    Ik koop werkelijk nooit merkkleertjes voor m'n kinderen (ook niet voor mezelf). Vind 't niet nodig.
    Liefst heb ik iets (en veel!) voor heel weinig.
    Dus voor mij: Hema, Hans Textiel, zeeman, wibra, H&M, C&A & V&D, als 't maar goedkoop is en een klein beetje op de groei.

Ik krijg vaak kleertjes. Zo kom ik vaak het merk Noppies tegen. Schijnt nogal goed te zijn (?).. Maar ik heb 't er niet voor over.

12. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Wibra, Zeeman, Hema, C&A. Veel voor weinig geld! Dat is mijn motto. Moira hoeft voor mij geen modeshow te lopen elke dag.
    af en toe merk kleding, maar de meest gewoon van de wibra, hema, zeeman of C&A

13. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Die van mij zien er super uit in hun wibra(of wat dan ook)-kleding hoor!

14. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Hier ook Hema, prenatal, zeeman, c&a, h&M en af en toe merkkleding. Ik koop wat ik leuk vind en toevallig is dat ook nog het goedkopere spul. Mooi toch...ze groeien er toch zo uit. Dus zonde al dat dure spul. En Fenja ziet er ook leuk uit hoor ondanks dat het niet allemaal merk is. Dus daarvoor hoef ik het ook niet te doen.

Ps Hema heeft nu ook opruiming, veel voor de helft van de prijs.

15. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Vooral Hema, C&A, Prenatal en H&M.

We moeten zoveel kleertjes hebben, dat is al duur genoeg zónder merkkleding.

16. diana hoogeveen

diana hoogeveen Actief lid

7 aug 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    luca draagt ook mexx esprit ikks enz vind het gewoon een veel betere kwaliteit en erg leuk dat vind je in de doorsnee winkels niet en ik heb ook weleens wat bij hans textiel of c&a gekocht maar na een paar keer wassen is het niet zo mooi meer

en ik houd absoluut niet van winnie the pooh of iet in die geest alleen op een pyama ofzo en dat zie je juist heel veel in dat soort winkels

ik hou van stoer en apart

mijn zus is nu ook zwanger 30 weken dus alles wat luca niet meer past gaat naar mijn zusje dus dan vind ik het ook leuk om het te kopen

17. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik moet er wel bij zeggen dat ik wanneer ik een jongetje had gekregen waarschijnlijk ook wel naar duurdere winkels had moeten gaan.
    Want tjemig, wat is er weinig leuks voor jongetjes te vinden zeg!

18. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ik dacht dat dit aan mij lag! Ik koop vaak bij: Prenatal, Tuunte en Zeeman. Maar Ruben heeft ook aardig wat kleding van Noppies, dit vind ik super voor jongens!

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik hoef eigenlijk niets te kopen want heb alle kleertjes van mijn nichtje gehad voornamelijk esprit. maar als ik koop dan doe ik dat bij v&d of de hema.

20. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hema c&a h&m wibra zeeman

Deel Deze Pagina