Wat ook geweldig is is de winkel Z... ook voor jongens echt superleuk! De kledingwinkel waar ik vooral naartoe ga zijn in de prijscategorie van de h&m... best te doen vind ik. Ik ga graag naar winkels waarvan ik weet dat niet half het dorp in de zelfde kleding loopt.
Voor ons alle 4 de markt hema zeeman hans textiel wibra... Al die dure kleding is voor mij niet weggelegd zelfs in de aanbieding niet. Ik slaag supergoed bij de Hema Zeeman maar vooral op de markt kan ik momenteel heel goed slagen.
bij de hema kan ik echt nooit slagen. vind dat geen fijne winkel. merkkleding koop ik op marktplaats en de rest bij zeeman wibra en hans textiel.
Ik heb voor luuk heel veel mexx kleertjes. Eerst had ik veel kleertjes van de prenatal, maar wat is dat een waardeloze kwaliteit. Als je het hebt gewassen zit er geen model meer in. Ik koop ook wel eens bij de H&M. De mexx kleertjes koop ik wel alleen als ze voor de helft zijn of bij de outlet in bataviastad. Anders vind ik het veel te duur. In de opruiming is een shirtje van mexx vaak 5 euro en een broekje 10. Dat vind ik dan nog wel te doen. Toch is er niks mis met al die andere winkels. Ik heb daar ook geen probleem mee. IK vind dat Mexx Luuk het mooiste zit en het mooiste blijft. Liefs
Hoi mexx vaak alleen in aanbieding,anders vind ik hetecht te duur. Heb eens wat bij Zeeman gekocht,maar kwaliteit valt toch tegen na wassen enzo. heb al een paar keer leuke broekjes gekocht via marktplaats van mexx, zagen echt bijna nieuw uit. (heb ook al genoeg verkocht daar,heb trowuens nog mexx kleertjes erop staan,longsleeve,vestjes enzo. maatje 62-68, allemaal zelf in de winkel gekocht) Ik koop vooral veel bij c&a,mijn schoonmoeder werkt er,dus 20%korting. Ik vind het ook goede kwaliteit, soms h&m,hema. V&d wat minder, ze vallen meestal kleiner uit vind ik. groetjes
mee eens! en trouwens dat ik dure kleertjes koop voor mijn kinderen wil niet zeggen dat ik daardoor weinig kleren koop, de kastjes zijn allemaal netjes vol! (dit als reactie op de dames die zeggen liever wat goedkoper maar meer)
Hier ook een beetje van alles. Zeeman, Hema, Prénatal, Noppies, Zara, Mexx, Esprit, Ducky Beau, Jottum. Gewoon wat Sem leuk staat. De rompertjes haal ik meestal goedkoop omdat die dingen toch onder zijn kleertjes zitten, maar voor de rest koop ik wat ik mooi vind en maakt het me niet zoveel uit wat er op het prijskaartje staat.
Veel van Mexx, maar ook H&M, Hema, Noppies, af en toe Bijenkorf en wat ik ook een fantastisch merk vind voor basis kleding van katoen is de internetwinkel Little Label. Mooi spul van een hele goede kwaliteit en pasvorm!
veel van C&A en H&M verder kijk ik vaak bij zeeman, wibra, hema, hans textiel. het is maar net wat ik leuk vind. Geef voor mezef ook nooit om merkkleding dus voor mijn klein ook niet.
is zo verschillend. maar meestal bij mexx, prenatal, h&m, hema. ik loop overal naar binnen en ik neem t mee als ik het mooi vind, en het niet over dreven duur is.
Hier ook heel verschillend, Mexx, Noppies, H&M, Prenatal, Hema, Villa Hap, de meeste merkkleding zijn van de uitverkoop.
Koop meestal bij Hema, Prenatal, Zeeman.hans textiel.H&M, c&A En de merken: esprit, mexx, ducky beau, Name It, Pointer etc. Ik ga echt geen kleren kopen van 30 a 40 euro per stuk hoor. ben niet helemaal gek! kan mijn geld wel ergens anders voor gebruiken. dat vind ik echt zonde, vooral omdat je kindje er zo weer uit gegroeid is. Ik heb juist wel goede ervaringen met minder dure kleding zoals die van zeeman, en zo. Soms hebben ze daar echt hele leuke dingen tussen hangen, maar je moet het wel treffen hoor.
Nog even de link voor degene die op zoek zijn naar imps&elfs,was ik vergeten... http://www.imps-elfs.nl/
Ik vind de H&M wel leuke dingen hebben, maar het zijn hele rare maten. De broeken zijn qua lengte dan wel goed, maar veeeeel te wijd! En shirtjes en maillots zelfde probleem. Voor mij dus geen H&M meer. Ik bestel wel veel via internet, dan is ook de merkkleding goedkoper. De meeste merken zijn dan hierboven al wel genoemd. Ook koop ik wel eens wat 2e hands via Babyplaats.nl daar verkopen ze ook merkkleding.
Hier ook H&M die vind ik nog steeds de leukste babykleertjes hebben en vind het ook niet duur voor een leuk setje ben je rond de 10 euro kwijt en ik koop altijd een maat groter. Verder Zeeman, Wibra, Hema en Prenatal. Merk kleding zegt mij ook niks je ziet het niet eens alleen zonde van het geld. Heb liever 3 stelletjes dan 1 stelletje voor dezelfde prijs.
Rompertjes koop ik bij Hema, kleertjes bij Prenatal, H&M, Noppies, Mexx, Esprit, Name it. Maar als ik ergens anders iets leuks zie koop ik het ook.
Ik koop de rompertjes meestal bij bijenkorf , hema , prenatal of c&a en wat kleertjes betreft meestal van mexx , ikks , vingino, baby barb en esprit ... want Sara is best lang en deze merken hebben een goeie pasvorm voor haar ..
Ik koop echt van alles en nog wat, Hema, Prenatal, Mexx, Noppies. De merken koop ik wel altijd met korting via internet, of in de uitverkoop. Imps&Elfs vind ik het einde! Zit mooi, staat leuk, deed echt pijn toen Ruben zijn eerste 2 imps pakjes niet meer aan kon. Wat ik vooral mooi vond was dat de lijfjes en mouwen iets langer zijn dan van de standaard truitjes. Ruben heeft snel dat de mouwtjes te kort zijn.