Hier sluit ik me helemaal bij aan, af en toe koop ik ook wat van mijn favoriete merk "Lief!", dat vind ik echt een geweldig merk.
ik koop bij hema, v&d, zeeman, wibra, hans textiel en soms in duurdere winkels maar ze groeit zo snel dat ik het zonde vind!
hmmm volgens mij staan zeeman en H&M toch echt aan kop. nou H&M kan ik NOOIT slagen maar dan ook nooit, niet mijn smaak kennelijk en zeeman is inderdaad ideaal voor slabbetjes! trouwens velen vinden mexx en de andere merkjes echt duur he? je hebt toch al snel een broekje en een leuk shirtje voor maar 40 a 50 euro is toch niet ZO duur? ik heb ooit een spencertje gekocht van McGregor met een bijbehorende polo van 85 Euro (kijk dat is inderdaad duur) aangezien ik dus weinig/niets van "goedkope merkjes" heb, willen jullie mij zeggen wat jullie ongeveer kwijt zijn dan voor bijv rompertjes/pyjamaatjes en setjes kleding? hier mijn lijst rompertje p/s 10 a 12 euro pyjamaatje p/s tussen de 25 en de 35 euro kledingsetjes (dus broek met shirtje) rond de 40 euro ben benieuwd!
Ik vind het zonde om dure merkkleding voor mijn kind te kopen. Ze groeien er zo snel uit. Als hij wat ouder is, dan koop ik het misschien wel. Maar nu gewoon bij H&M, waar ze superleuke kleding hebben. Ook c&a en Hans Textiel heeft leuke kleertjes. Waarom duur als het ook goedkoop en leuk kan!?
Hier net zo. Koop online de merkkleding 2e hands en het is goede kwaliteit en beter voor onze portomenee. Heb een heel mooi winkeltje online gevonden waar ik heel goed slaag voor de kids,
Rompertjes 2a3 euro pyamtjes 4a5 euro setjes rond de 10 euro. Ik vind de prijzen die jij erbij hebt staan duur ik zelf zou er echt niet zoveel voor betalen
Rompertjes 2a3 euro pyamtjes 4a5 euro setjes rond de 10 euro. ook ik ben dit ongeveer kwijt en vind 50 euro voor kleertjes toch echt wel heel veel voor merkkleertjes kijk ik ook op marktplaats en heb zelf ook veel kleertjes van iris op marktplaats staan merk en geen merk
Sorry, maar dit vind ik echt absurd duur! Dat geef ik voor mezelf nog niet eens uit aan kleding Maar je moet natuurlijk besteden wat je het zelf waard vind en de een kan het ook makkelijker uitgeven dan de ander, maar persoonlijk zou ik me lam schrikken als ik zo'n 100 euries zou moeten betalen aan de kassa en maar iets van 3 setjes kleren bij hebben...
indd zo doe ik het ook ik koop veel merkkleding in de aanbieding bij bv kleertjes.com of gewone winkels bij ons in de stad mijn twee kids dragen het en daarna ziet het er nog steeds mooi uit want de kwaliteit is gewoon super en daarna verkoop ik het weer op marktplaats
40 of 50 euro voor een setje vind ik ook veel te duur en dat geef ik idd ook niet voor mezelf uit. Behalve misschien een spijkerbroek ofzo. Maar het ligt er net aan waar je je geld aan wilt uitgeven (en hoeveel geld je hebt ).
Nou hier mijn prijslijstje dan. Hahah vind 40 euro voor 1 setje echt belachelijke duur! en 10 euro voor een rompertje ... poe daar heb ik 7 rompertjes voor! Kledingsetjes ben ik rond de 10 euro kwijt..en pyamatjes rond de 5. Ik koop voor mijn eigen nog geneens een truitje of iets dergelijks van in de 50 euro! op de markt genoeg leuke kleren dan maar geen merk!
mijn man is een succesvolle eigen ondernemer dus geld genoeg! maar ik had waarschijnlijk ook wat meer op de prijs gelet hoor als we het niet zo breed hadden
Ik koop meestal babyface (is een beetje de middenmoot) Ik zie gewoon nooit wat leuks voor meisjes bij zeeman oid. Voor jongens daarintegen wel.. Ik heb ook een paar dingen (spijkerbroekjes) voor fien van esprit (al vind ik veel dingen van esprit ook niks aan), maar die heb ik gekocht met 75% korting. Dus een euro of 5 a 6 was ik kwijt.. Bakkaboe vind ik ook leuk daar heb ik ook wat van. (al vind ik dat wel even duur als babyface) Verder.. tja ik weet niet. Ik koop eigenlijk nooit zoveel. Ze heeft ook niet veel, maar dan wel leuke dingen.. (vind ik)
Ik koop ook wel eens op kleertjes.com de uitverkoopspullen. Ik vind Ducky Beau erg leuk spul, maar voor de gewone prijs veel te duur.
Wat voor de een goedkoop is is voor de ander gewoon redelijk. Ik kan voor Jim ook echt nooit slagen bij de H&M.Gewoon echt niet mijn smaak! Ik vind als je het kan missen waarom zou ik dan goedkope kleertjes kopen voor mn zoon!Wij lopen erzelf ook altijd goed gekleed bij.En voor 50,- euro voor een broek kan ik niet slagen hoor voor mezelf!Sorry! De meningen blijven hier toch verdeeld omdat de een meer te besteden heeft dan de ander !