ja sorry, kan er gewoon niet zo goed tegen. maar ik hou vanaf nu mijn mond. wilde het gewoon even kwijt. Zal het nu niet meer doen! Doeiii
Ik ben gek van het merk bakkaboe.. heb ook wat setjes van ROOS En vind het merk LIEF helemaal te gek. Daar shopt mijn vader zijn vrouw graag..dus heb daar een aantal dingen van. Zelf zou ik dat niet kunnen betalen Ik zou ook graag eens naar een bakkaboe of Lief winkel gaan..helaas zit dat hier niet in de buurt. Ook H&M slaag ik vaak..en bij de V&D heb ik ook weleens wat vandaan..maar ben er geen fan van..heb wel haar winterjasje daar vandaan. van de hans textiel heb ik ook weleens wat gekocht. En qua kwaliteit ben ik daar ook tevreden over. Verder en ik niet zo merk-erig (wat een woord!) Ik koop wat ik leuk vind. Heb toevallig vandaag wat dingetjes van mijn moeder gehad van de hema.. Ik houd van lekker meisjesachtig..liefst roze..puntmutsjes, wijde pijpjes..schattig Waar het vandaan komt interesseert me niet. Ik heb ook heel veel tweedehandskleding voor eslem..maar niemand die dat er aan ziet.