Ik ging altijd naar de hunkemuller daar toen een goeie bh aangemeten gekregen ook betaalbaar. Laatst naar livera gegaan weer laten opmeten want dacht dat de boel wat ingekrimpt was, volgens die vrouw was dat ook zo heb me een dure bh 75D laten aansmeren en dat ding doet gewoon zeer en zit voor geen meter!
Ik heb 80 D en heb sinds een maand of 2 de bh's van de Hema uitgevonden. Die van 5 euro! Ze zijn voor mij perfect!
Ik heb ook een grote maat (80e of 80F) en ik koop alleen maar Marlies Dekkers. Echt helemaal super. Stevig en mooi. Ik word die bandjes soms wel een szat en kijk dan voor een ander merk, maar niets zit zo mooi en stevig als M.D.
Hier ook een grote maat voor de zwangerschap 85E en nu helaas een 80G. Gelukkig hebben wij hier een speciaalzaak. Vooral de bh's van Anita zitten erg fijn. Ze zijn wel duurder maar dat heb ik er wel voor over. Ze ondersteunen zeer goed en dat is bij grote borsten wel belangrijk. Bovendien blijven ze lang goed en mooi.
Tot een jaar of 3 geleden kocht ik alleen dure merken zoals Huit, Chantelle, Marie Jo enz. Dat vond ik wat te gek worden, zeker omdat ik altijd een set koop met 2 strings. Nu koop ik bijna alles bij Hunkemöller en dat zit ook perfect. En volgens mij hebben ze ook grote maten tot F of G.
Ik heb ze bij een triumphwinkel gekocht. Heb 85 F en hier hadden ze tenminste iets wat niet leek op oma-ondergoed. Het is wel prijzig met rond de 50 euro maar met deze maat moet je gewoon wel iets goeds hebben.
eerder duur, zoals after eden, triumph. HEma ook. Nu de grote maten van de zeeman (setjes) vanaf D. zit perfect, blijft mooi.
opgemeten bij de hunkemoller? het moet niet gekker worden zeg! hier heb je totaal niets aan de dames bij de hunkemoller en de livera. hebben me zelfs geprobeerde een voedingsbeha die afknelde aan de bovenkant geprobeerd te slijten met:"het zit niet goed OMDAT het een voedingsbeha is" koop normaal/vroeger (hahaha) bij marlies dekkers en bij een duurdere lingerie zaak waar ze wel verstand van borsten hebben. online durf ik niet te kopen omdat de ene 75F de ander niet is.
ik koop bij livera... en dan het merk prima donna. Toen ik nog wat kleinere borsten had ook de marie jo. Het is niet goedkoop, maar het zit wel goed. Ik heb op dot moment trouwens 80H van sommige modelen zou ik I moeten hebben. Voor mijn zwangerschap had ik 80G.