waar koop jij je kleding?

Discussie in 'De lounge' gestart door mandy1, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Oowwww, ik heb al zoooooooolang geen leuke hippe kleren meer gekocht! Hopelijk over een paar maandjes weer volop shoppen..

    Ik ben sowieso vaste klant bij H&M, de broeken daar zitten me altijd als gegoten. En verder, eigenlijk overal waar ik iets leuks tegen kom, kan Mexx, Esprit, Vero Moda, Superstar, etc zijn, maar kan ook net zo goed V&D, C&A en Miss Etam (alleen voor bovenkleding, broeken van Miss Etam vind ik vreselijk) zijn.
    Ook bestel ik wel eens bij Neckermann, Heine shop of Wehkamp.Vind de website van Wehkamp alleen zooo onoverzichtelijk. :(
     
  2. fioon

    fioon Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Hier ook een Esprit verslaafde, Esprit.nl is inderdaad erg fijn! Ik heb ook nog nooit iets hoeven terugsturen..

    Nu ik zwanger ben even geen Esprit (Esprit maternity komt pas in september!), maar mamalicious!
     
  3. zonneschijntje

    zonneschijntje Actief lid

    13 jul 2007
    105
    0
    0
    NL
    krijg altijd vaak de vraag waar ik toch die leuke truitjes voor mezelf koop, komt ie he:

    zeeman maatje 176 (kinderafdeling)
    dat is pas vrolijke kleding, straalt tenminste jeugdigheid uit (en ben zelf 32 haha)
     
  4. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    H&M, Vero Moda en soms C&A (maar dan wel clockhouse)
     
  5. go4baby

    go4baby Fanatiek lid

    11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    ik ben een echte DEPT-a-holic!
    Maar vnl in de sale ;)
     
  6. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    is niet helemaal verschillend hoor ;) de party collectie daar komt voor een groot gedeelte overeen met die van de otto :D
     
  7. Niet meer actief

    heine is afkomstig van otto hihi

    zelf heb ik een grote maat en slaag dan het meest bij miss etam of een spaciaalzaak hier in de buurt ben ook klant van otto , wehkamp en de neckermann

    xxx miss butterfly
     
  8. Eppie

    Eppie Lid

    4 mrt 2007
    98
    0
    0
    Op de grens
    In kleine boetiekjes in Antwerpen!
     
  9. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    H&M, Sting, vero moda, mexx.. overal een beetje.. maar nu bij prenatal en miss etam enzo..

    Liefs kiss
     

Deel Deze Pagina