Waar koop jij je positiekleding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door appelappel, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb de kleding voor mijn werk bij Vida Vita gehaald. Ik moet er op mijn werk echt netjes bijlopen. Die kleding is echt heel mooi gebleven en kan ik zo nog een keer aan (hoe eerder hoe beter ;) ).

Voor mij vrije tijd veel bij H&M, Benetton (in Frankrijk hebben ze een positielijn!) en een paar speciaalzaken in Nijmegen.

Pim

2. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Ik haal het bij de H&M maar alleen de broeken ik pas wel gewone shirtjes maar wel iest langer koop ik ze..
    Maar ik moet wel zeggen dat ik zwangerschapsbroeken echt niet lekker vind zitten maar ja nog ff en dan ben ik daar ook van af haha

x

3. mamavan bijna 5

11 dec 2007
    23
    0
    0
    Kijk ook eens op marktplaats ook super leuk!
    Het is maar voor effe

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Outlet shop van miss etam. Niet duur en hele leuke spullen! :D

5. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Ik kocht ook alles bij Miss Etam. Broeken zaten mij teminste fatsoenlijk en qua prijs vond ik het goed te doen.

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Miss Etam vind ik verschrikkelijk, sorry meiden....... toen ik daar kwam en zag ik dat eigenlijk voor ouwe taarten was? Zo had ik gevoel van, ahum, ik ga nu maar weer weg!

Ik heb rok bij Prenatal gekocht, positiebroek bij H&M en andere via marktplaats die ook van H&M afkomst is en linnenrok ook via marktplaats.

Ik vind zonde heel erg zonde voor 9 maanden te draagen en dat je daarna niet meer aankan, daarom wil ik geen dure broeken maar wil wel heel goed uit zien tijdens zwangerschap ;)

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

8. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    absoluut miss etam.

en voor de avonden en fysio had ik een poaar sportbroeken met elastiek bij scapino gekocht.
    die heb ik lang er na ook nog aan kunnen hebben.

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Is ook mooi ja, maar ga toch niet kopen, is toch duur ;)

10. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ja dat is waar ja.
    Maar ik vind dat ik mezelf af en toe wel mag verwennen met iets leuks. En ik ben zelf niet zo'n fan van de H&M en miss etam

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Juist, als je zo leuk vindt en dat je jezelf wil verwennen moet je ook ervoor gaan ;) Nietwaar? hihi!

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier miss etam, maar heeft ook te maken met het feit dat ik brede heupen heb, en ik daar weet welke maat ik kan pakken en die past altijd.

Helaas ook buiten zwangerschap ben ik vaak gewezen op miss etam, en mijn smaak is het meestal ook niet.. maar ja... (ik moet wel in de kleren passen he :D)

13. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Vind ik ook! En daarnaast koop ik in de zomer of winter ook vaak duurdere outfits waar ik maar 1 seizoen mee doen. Dus kan dan nu toch ook best wat duurdere outfits kopen waar ik 1 zwangerschapsseizoen mee doe :D

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik kan steeds heel moeilijk slagen voor positiekleding.
    Vind er allemala niet zoveel aan..
    En bv bij de Etam daar is de kleinste broek maat 36, maar dat is echt een andere 36 dan winkels waar ik normaal koop, want hier verzuip ik in (en zo dun ben ik nou toch ook weer niet) En vd C&A heb ik zelfs een 34 die achteraf toch te groot is...

15. valhalla

valhalla Niet meer actief

Heb ook bijna geen zwangerschapskleding. Een zwarte krijtstreepbroek van C&A (die vallen idd ruim) en een spijkerbroek van H&M Mama die van mijn kont zakt. Kortom lekker charmant.

Draag meestal gewoon een jurkje met een legging of maillot en een vest er over heen en dan van de gewone collectie van de H&M. Zit ook wel lekkerder, die verschrikkelijke banden om je buik, daar word ik echt gek van :|

16. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik heb mijn positiekleding van de C&A, H&M en de prenatal :)

Ik heb ondertussen 4 spijkerbroeken en een zwarte broek en 6 truitjes dacht ik. Voor de rest kan ik gewoon mijn normale truitjes aan met een iets langer topje eronder :)

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Banden vind ik niet zo mooi.......en soms is idd irritant hoor!

18. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Van die elastiek banden? Heb er ooit een keer eentje gepast en die zitten verschrikkelijk. Heb nu 2 broeken die een elastiekje hebben die je kan verkleinen en die net onder je borsten zit zeg maar. Dus je hele buik zit in je broek. Geen elastieke band of wat ook er om heen. Gewoon lekker losjes zodat er nergens wat knelt of verveelt.

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Soms zit het wel lekker, maar van rok van prenatal vind ik best wel irritant hoor.....

En gewone bandjes vind ik afschuwelijk....

20. valhalla

valhalla Niet meer actief

Heb vorige week zo'n elastiekband gekocht, had een dag lang door Berlijn gesjouwd en mijn buik voelde alsof ie eraf zou vallen. Toen was het wel effe lekker...

Maar ik bedoelde dit soort broeken...

Die banden, arrrrgh! Daar word ik echt agressief van!

Deel Deze Pagina