Waar koop jij je positiekleding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door appelappel, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Haha, ik ken dat, soms zit niet zo lekker soms wel, maar ik heb al nu dikke buikkie dus heb nu niet zoveel last van maar boven de navel is soms irritant, lijkt erop dat ik beetje vol zit, maar zet ik dan even lager of omvouwen!

Die broek heb ik duidelijk, haha, zeker van H&M?

Maar als je dikke buik hebt dan heb je minder last van denk ik?

2. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    ow ik vind die broeken juist super zitten...tenminste, als de band aan de binnenkant zit, je hebt ook zo'n soort broeken daar zit de band gewoon aan de buitenkand (snappen jullie me nog :) )
    maar die zitten dus idd voor geen meter :rolleyes:

ik heb er daar 2 van en 2 broeken zonder band die je kunt vestellen met een elastiek, ook handig :)

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja buitenbanden bedoel ik ja, afschuwelijk, ga NOOIT dragen, echt niet, hahaha!

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    die broek heb ik, zit heerlijk

en ik haal bij mom2be
    queen mom heeft gave broeken, en mamalicious ook

erboven draag ik graag tuniekjes, of een mooi shirt en dan een mooie brede riem onder de buik langs

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Bij Topshop hebben ze ook heel leuke dingen (www.topshop.co.uk)... Zit in Engeland en nog een paar landen die niet echt naast de deur zijn. Je kan ook online bestellen maar dat vond ik te veel gedoe, als het niet past enzo....

6. minniemouse

minniemouse Actief lid

11 mrt 2006
    174
    1
    0
    flevoland
    Ik heb een spijkerbroek van H&M, maar die zit niet zo heel erg lekker eigenlijk...

Mijn favospijkerbroek is van Mamalicious! super en goedkoop!
    Heb ook een leuk shirt van dit merk, zeer betaalbaar, hip en leuk!

Miss Etam kan ik echt niet slagen, die broeken lijken wat lomp..(sorry, smaken verschillen)

Noppies vind ik ook erg leuk, maar niet te betalen helaas. (80 euro voor een simpele spijkerbroek vind ik ergggggg veel geld)

7. minniemouse

minniemouse Actief lid

11 mrt 2006
    174
    1
    0
    flevoland
    Ik heb een spijkerbroek van H&M, maar die zit niet zo heel erg lekker eigenlijk...

Mijn favospijkerbroek is van Mamalicious! super en goedkoop!
    Heb ook een leuk shirt van dit merk, zeer betaalbaar, hip en leuk!

Miss Etam kan ik echt niet slagen, die broeken lijken wat lomp..(sorry, smaken verschillen)

Noppies vind ik ook erg leuk, maar niet te betalen helaas. (80 euro voor een simpele spijkerbroek vind ik ergggggg veel geld)

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Die met die hoge banden vind ik juist heerlijk zitten!

Heb die merendeels van noppies, echt heerlijk die broeken!

Je hebt ook van die broeken, waar zo'n korte band op zit, die zakken telkens van mn reet af!

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Vaak kan je ook in gewone kledingzaken leuke tuniekjes kopen die mooi met de buik meegaan.
    En dan fijn showen.

Kwebbel

10. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    bij de miss etam en de prenatal

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik heb van mn vorige zwangerschappen zon band die je onder je kleding draagt die je buik als t ware in n soort van hangmat ondersteunt. Die zijn echt fantastisch als je een dikke buik hebt en je onder rug erg begint te zeuren. Trouwens ook als je van die steken krijgt in je liezen van t lopen met dikke buik. Ondersteunt alles net ff wat meer.

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik heb afgelopen week een hele stoot met zwangerschapskleding van een vriendin gehad. (nu pas ik het natuurlijk nog niet maar toch...) ik heb wel 1 spijkerbroek (van mama-licious) en die is echt super! mijn eigen spijkerbroeken zitten toch al iets te strak, irritant eigenlijk en deze is lekker laag valt onder je buik.

liefs Shir

13. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Broeken bij C&A voor eerste periode van de zwangerschap, die van miss Etam zaten goed in de laatste fase.
    Bij H&M heb ik truitjes gekocht en een jas. Lang leve de tunica-mode! Daarmee heb je weinig positiebovenkleding nodig.

14. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Ik heb in de uitverkoop twee broeken bij H&M gekocht. Maar over het algemeen wordt ik niet vrolijk van wat er te koop is. Bij veel kleding lijkt het meer geschikt voor demente bejaarden dan voor vrolijke zwangere vrouwen. En het wordt mooi weer, dan vind ik het leuk om in een vrolijk rokje te lopen. Maar ik kan eigenlijk nergens wat vinden.
    En als ik al iets leuks zie, is het niet in mijn maat (dan hangt er alleen nog XS of XXL, waarschijnlijk ben ik gewoon te langzaam geworden ;) ).
    En iets leuks, betaalbaars voor mijn werk kan ik al helemaal niet vinden (om nou in spijkerrok/spijkerbroek naar vergaderingen te gaan is ook weer zo wat).

15. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ik heb twee broeken met van dat elastiek om de buik, vind het echt niet lekker zitten aan mijn vel, maar kwa steun is het soms wel fijn. Nu heb ik heel erg het idee dat beep het ook maar niets vindt, en heel erg tegen dat elastiek aan gaat trappen aan de bovenkant. Terwijl, zo strak zit het allemaal ook weer niet.

Iemand dit ook wel eens gemerkt? Heb nl. zelf het idee dat ze dat elastiek, zeker wanneer ik ga zitten met zo'n broek, echt niet fijn vindt? :(

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Het meeste komt van Miss Etam. Heb nu alleen een nieuwe broek en een nieuw shirtje gekocht. De rest heb ik nog van m'n vorige zwangerschap en ziet er nog goed uit.

17. Happymama70

Happymama70 Actief lid

1 nov 2007
    141
    0
    0
    Sweet Lake City
    Ik koop mijn kleding bij miss etam, je moet wel goed zoeken. Ik vind daar niet alles leuk. Ik heb van de week een broek en vest bij prenatal gekocht. Bij ons hebben ze beebies en bengels. Daar hebben ze ook nog wel eens leuke dingen. Ze verkopen daar noppies en mama licious

Groetjes Carina

18. Happymama70

Happymama70 Actief lid

1 nov 2007
    141
    0
    0
    Sweet Lake City
    valhalla,

Zodra ik iets straks aan heb, of als ik te ver voorover gebogen zit gaat mijn mannetje er ook onder zitten. En blijft net zolang bewegen totdat ik een andere houding aanneem of dat ik mijn kleding verschuif. Ik heb ook het idee dat hij het echt niet leuk vind.

Groetjes Carina

19. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    prenatal, h&m en zwangerspeciaalzaken. Vooral bij de 2e droeg ik het vanaf de 12e week, en ik denk zeker nog 6 weken na de bevalling. En aangezien je dan dus 34 weken in dezelfde kleren loopt mag het van mij wel wat kosten.

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb vorige week mijn eerste positiebroek gekocht.
    een spijkerbroek bij H&M, moet eerlijk zeggen dat ik fantastisch zit, maar verder vond ik het niet veel bijzonders bij H&M.
    Moet deze week nog maar eens gaan shoppen bij Miss Etam ofzo....

Deel Deze Pagina