We fashion Zara Shoeby (Jilly) Billy en Lilly Name it Slaag ik tot nu redelijk goed (dochter zit ook in 128) maar begrijp je probleem ook. Snap echt niet waarom kinderkleiding er tegenwoordig allemaal +10 jaar uit moet zien....
Jola heeft op het moment een leuke collectie vind ik. En verder We, Shoeby, Jeans Centre. En eventueel Coolcat.
Zara, zalando, h en m, c en a, v en d, wehkamp, de bijenkorf of kinderkleding.nl bestel/koop ik t meest.
V & D, daar koop ik shirts met lange en korte mouwen in de outlet, dus max vijf euro per item. En dan spijkerbroeken of spijkerrokjes kopen op marktplaats
wij kopen voor Owen bij bonprix Daar heb je extra wijde broeken. Geen idee of er ook wat voor meiden is. Daar zoek ik nooit op Owen wordt volgende week 5 en heeft maat 158. Lengte absoluut niet want hij is maar 1,15 maar hij moet het echt voor de breedte hebben en dus moet ik alles korter maken. Denk dat het voor een jongen niet zo erg is maar voor meiden wel. die willen er toch wel leuk uit zien Owen draagt alles wel
Ik koop graag bij vertbaudet, gaat tot ongeveer maat 158 en ze hebben daar bij de broeken ook verschillende breedte maten.
herken het probleem dochter is 5 jaar en zit in 134 soms 140 al kan goed slagen bij name it shoeby we nini vi
Ik loop tegen hetzelfde aan. Mijn dochter is lang en smal. Zij wil absoluut geen broeken aan. Alleen maar jurken en rokken. Zij is net 7 en draagt 152 /158 schoenmaat 36. Het is echt een rampenplan, want eigenlijk wil zij ook nog frozen op haar buik net als de rest van de klas,maar dat is niet te krijgen
Je kan natuurlijk ook een basic shirt kopen en er dan een strijkapplicatie opstrijken. Strijkapplicatie Frozen Elsa dots | Strijkapplicaties full colour, meisjes | tutteleminka Full color transfers | VAN IKKE
Hier ook een net 6 jarige die nu echt toe is aan maat 134. Wat een ramo, zij vind al die 'sexy' kleding echt gaaf... Tsja ik niet, dus komt er niet in.. Ze is ook nog heel sma. Broekjes van Name it zijn perfect, maar daar heb jij niets aan.. Leuke boven kleding passend bij leeftij leeftijd is echt moeilijk!!