ik heb even een vraagje aan jullie. Als ons tweede kindje geboren wordt is onze dochter net twee geweest en we twijfelen of we een andere wagen moeten kopen. Aan de ene kant vind ik het zonde van onze andere wagen, maar aan de andere kant heb ik geen zin om of de auto steeds te pakken of achter een peuter aan te moeten lopen. Ik loop veel en zie het ook niet zitten om haar op een plankje te zetten. In de winkel zeiden ze dat ze groot genoeg was en ook in mijn omgeving zeggen ze dat. Wie heeft hier ervaring mee en hoe hebben jullie dat gedaan?
Hoi, mijn dochter is nu twee jaar en twee maanden en over 4 weken krijgt ze er een broertje bij. Ik heb via marktplaats een tandemwagen gekocht. Zie haar nog niet de hele tijd lopen hoor. Ze kan goed lopen, maar als ik bijvoorbeeld naar het winkelcentrum loop doe ik daar al bijna 25 minuten over. Dan ben je er alleen nog maar en je moet natuurlijk ook nog terug. Ze vindt het de laatste tijd ook echt wel weer lekker om in de wagen te zitten (lees luiheid, haha) en soms is het gewoon echt even makkelijk. Ook als we bijvoorbeeld straks een dagje weg willen (dierentuin ofzo) lijkt het me erg praktisch. Ik heb 85 euro voor een mooie topmark tandem met babynestje betaald. Vind ik niet zo duur, je kan hem altijd over een halfjaartje zelf weer op marktplaats zetten. Ik vind het dus fijn om hem in huis te hebben. Succes met je keuze, en ik zou zeggen: kijk eens op marktplaats, er zijn er genoeg.