waar kopen jullie de kinderwagen en kinderkamer.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door babydreame, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Bij Burgerhout Babysuperstores hebben ze op dit moment mega uitverkoop! Veel babykamertjes en wagens gaan voor 70%!

Ze hebben een filiaal in Sliedrecht en Rotterdam. Op internet kan je de folder zien, moet je even de naam op google intoetsen!

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Kinderkamer;
    babydump ledikant +- 239.00 inlc matras en toebehoren.

Kinderwagen babypark +- 395.00.

Service bij babypark is stukken beter.

3. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Wij zijn erg tevreden over babydump. Zijn er altijd goed geholpen en alles kwam mooi op tijd. Wagen + maxicosi+alle toebehoren 650 euro.
    Box met veel korting voor 235 ipv 299 (cadeautje van moeder)
    Kamertje is van mijn vriend geweest en nog helemaal ok. Moest wel een nieuw matrasje in de wieg. Op maat laten maken door de babydump. Komt nog binnen.

Misschien ligt het er aan waar je naar de babydump gaat? Wij gaan altijd in Beverwijk en zijn er erg tevreden over.

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

@vlinder.. heb het zelf ook bij babydump beverwijk vandaan. Ben er ook helemaal tevreden over en bij mij werd het ook op tijd geleverd en gewoon alles ok.

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    kinderwagen nieuw bij een loods (afgeprijsd ivm nieuw model 2008), kosste nu compleet 550 euro. Kamertje in een babyspeciaalzaak, weet nu even niet meer hoe het heet, 999 voor het kamertje incl. matrasje voor ledikantje.
    wiegje bij prenatal.

Deel Deze Pagina