Wibra, Hans Textiel en Hema voornamelijk. Verder af en toe bij Prenatal en V&D en H&M, maar die zitten helaas niet erg dicht bij, anders zou ik veel vaker gaan. Bij de babywinkels hier (je hebt er 3) vind ik de kleding erg duur, dus daar koop ik soms in de opruiming.
V&D vind ik inderdaad ook erg leuk. Nijntje ! We hebben daar een pakje gekocht voor na de geboorte als we naar huis mogen uit het ziekenhuis. Echt wel schattig ! Groetjes, Nikki F
Ik heb zelf nog geen kinderen, maar ik ga met mijn zusje altijd naar een winkeltje met 2e hands kinderkleding. Zeker voor de allerjongsten is dit een uitkomst, want de kleding die er hangt is meestal nog zo goed als nieuw. Nu mijn neefje bijna 2 jaar is wordt het iets minder aantrekkelijk omdat kleding in zijn maat toch wel zichtbaar gedragen is.
Ik ga altijd naar Kids & Zo in wormerveer. Die hebben leuke kleding. Wel van de duurdere merken maar echt veel verschilt het niet met de Hennes. Overigens vind ik de C&A ook leuke babykleding hebben, alleen niet voor peuters of kleuters. Veder voor babykleding is de Hema ook erg uitgebreid op dat gebied en de prenatal.
Zo te zien is die H&M het meest populair! Erg leuk, vind ik ook. Moet er eerdaags maar weer naar toe hahahaha
Wij gaan veel naar hans textiel (weet niet of die door heel t land zit...ken hem iig niet van brabant) En de coolcat (in de uitverkoop) en v&D en C&A en soms zeeman mocht ik er toevallig even binnen wandelen en ze hebben wat leuks. waar ik t meeste kom? Zou t niet weten... Gaat hierbij wel om kinderen van 7 en 9 Vroeger kwam ik veel bij hans textiel, zeeman, kruidvat oid (rompertjes etc) en HEMA voor de baby kleding. Vooral voor de kleine maatjes want daar zijn ze ZO snel uit is gewoon weg voordeliger! Maar bekijk wel veel de uitverkoop. Waarom meer als t voor minder kan? Merk kleding doe ik niet aan (of je moet coolcat als merk zien) want betaal liever alleen voor wat ik koop en niet nog extra voor n naam.