Ik zweer bij die van de Hema! Met name de 5-pack rompers, maar de andere zijn ook superfijn! Vooral ook omdat je ze zonder problemen in de droger kunt gooien als dat een keer zo uit komt....ideaal!
Ehm, niet om het één of ander... Maar ga eens naar de Primark??? Ik ben ook wel erg te spreken over de 5-pack rompers van daar hoor! Volgens mij komen die van dezelfde fabriek af ofzo als die van de Hema, want ze doen mij daar wel aan denken. Verder koop ik overal rompertjes, want ik kies gewoon op datgene wat leuk is en waarvan ik denk: ach, wat leuk! Dus van de Kruidvat, van de Lidl (ja, die hebben ze daar ook!), de Zeeman (alles behalve de Disney-rompers, want dat is slechte kwaliteit drukknoopjes) en de Wibra. Die v/d Primark vind ik op dit moment het leukst, want er zit zo'n och-gussie-wat-schattig-print op !!!
Hema gaan langer mee rekken mee..En etos kruidvat tijdens aanbiedingen en witte rompertjes gewoon bij de zeeman kost niks zolang het maar wel zacht is en lekker zit
Tot zover haal ik de rompers bij de kruidvat, tot zover vond ik die de fijnste. Ben er nou alleen op uit gekeken en wil wat anders, en ze vallen ook niet altijd zo heel mooi bij de nek/schouders. Hm vind ik heel smal vallen bij de armen en buik, maat groter is weer veel te groot.. Wibra hetzelfde.. Ga dankzij dit topic de ca nog maar even proberen denk ik en anders probeer ik de zeeman met korte mouwen, want de lange vind ik tot zover ook goed. En anders blijf ik mooi bij die van de kruidvat
Hier eerst hema fan maar vond de rompertjes de laatste keer niet zo fijn. Nu fan van de stretch rompertjes van de prenatal. Die zijn per 2 verpakt (die anderen vind ik niet zo fijn) , goede kwaliteit. En leuke prijs
Ik ga denk ik eens de rompers bij name it proberen. 12 euro voor 3 rompers is het proberen wel waard. En de rompers van petit bateau ga ik ook maar blijven kopen. Die zitten wel het mooiste. Eigenlijk vooral in de zomer want je ziet de luier niet zitten als hij geen broek aan heeft. Ook buiten het zwarte pieten gedoe. De mouwen bij de rompers van de hema zijn hier altijd dubbel zo lang. Moet ze wel 12 keer omslaan en een maat kleiner gaat ook niet want dan krijg ik die knippers niet dicht.
Ik vind die van lief echt te duur.. belachelijke prijs.. ieder zn ding.. hema zeeman vind ik persoonlijk fijn!
Als je de rompertjes van de Primark koopt moet je wel echt een maat groter nemen. Wij kopen regelmatig rompertje bij de Primark maar ik vind de kwaliteit net iets minder dan rompertjes uit andere winkels. De stiksels komen snel los te zitten. Ik koop tegenwoordig alle rompertjes bij de Mothercare maar daar heb je niet veel aan als je in Nederland woont
Ik ben fan van de rompers van H&M. 3 voor een tientje, prima te wassen en te drogen. Weinig keus, dat wel, maar keurige kraagjes. Een nadeel van veel rompers vind ik dat ze zo laag over de borst zitten, dat vind ik niet leuk onder een bloesje of polo.
Hier vooral H&M, C&A en Hema, maar koopt eigenlijk gewoon wat ik tegenkom en leuk vind. Er ligt hier heel veel verschillends in de kast dus.. Ook Kruidvat, Prenatal, Wibra en Zeeman. Van die laatste niet de witte, want die vallen zo breed!