Hoi, Mijn dochter van ruim zes maanden heeft sinds donderdag wat nieuws. We hebben een slaapritueel en ze herkent ook echt wel wannee ze moet gaan slapen. Bij slaapsignalen doen we haar naar bed. Maar nu met het slaapje in de namiddag is het brullen/krijsen. Terwijl ze echt wel moe is. Ik heb ook al een paar keer 5 min regel gedaan maar helpt niet. Uiteindelijk even eruit en troosten bij terugleggen maar muziekdoosje aan (normaal doen we die niet aan) en toen viel ze in slaap. Ophouden tot 19 uur(flestijd) houdt ze echt niet vol. En normaal slaapt ze lekker en makkelijk in en nu ineens heeft ze haar muziekdoosje nodig. Herkennen jullir dit? Of tips. Voel me dan echt een slechte moeder want ik snap haar niet en weet niet wat ik moet doen.
mijn dochter is wat ouder, maar hier precies hetzelfde en doordat ze haar namiddagslaapje overslaat, is ze 's avonds oververmoeid en is het inslapen ook heel erg moeilijk. ik zet dr nu rond 4 uur maar even voor de tv, zodat ze rustig wat kan zitten en kijken. hopelijk weer een fase