Vorig jaar een lange donsjas van Benetton. Die had de goede kleur ('hoze') en prettige materialen. Ik koop bijna alleen maar kleertjes in de aanbieding, maar voor schoenen en winterjassen maken we een uitzondering. Als ik daarbij ook nog op de prijs moet letten dan hebben we er pas in januari een haha
Vorig jaar een winterjas gekocht bij de WE, mijn moeder had een kortingsbon voor 20. De jas kostte uiteindelijk 40. Tot nu toe altijd jassen in de uitverkoop/aanbieding gekocht. En de jongste moet het nog even met de oude jassen van z'n grote broer doen
Vorig jaar de oudste zoon (3jaar) van Bon Prix 30,-. Deze paste aan het einde van de winter, nog maar net. Vandaag een nieuwe gekocht bij de WE voor 50,- Ik koop ieder jaar een "speeljas" op de kleding/kinderbeurs. Dan voor maximaal 5,-. Die draagt hij naar mijn ouders (wonen in het buitengebied bij weilanden, slootjes, bosjes e.d) maar ook naar de bossen of in de zandbak. Jongste zoon erft eigenlijk altijd de jas (en trouwens ook vrijwel alle andere kleren) van de oudste omdat deze daarvoor toch pas 1 seizoen gedragen is. Nu is de jongste 16maanden, dus maakt dat niet uit. Misschien dat dat later anders zal zijn en hij ook een "nieuwe" jas wil.
Ik hou van jassen en had er vorig jaar al een paar gekocht voor dit jaar, maar die van vorig jaar passen ook nog. Vind zelf vaak merk jassen wel wat mooier, maar dat is persoonlijke smaak. Ze heeft 2 jassen van jottum, een van le chic, een van gymp, een van benneton, 2 van name it en 1 van bakkeboe om in te spelen. Hopelijk dit jaar wel een beter winter als vorig jaar hahah .
Ik heb er nu 2 van de rommelmarkt voor een euro per stuk zien er uit als nieuw. Misschien dat ik er bij de zeeman nog 1 haal want daar hadden ze idd ook leuke.
Wisselt, tot nog toe meestal bij de Prénatal, V&D, H&M, Zeeman en Primark, omdat ik vind dat die vaak leuke betaalbare jassen hebben. Maar afgelopen jaar heb ik gemerkt dat je in de sale prima (soms nog) leuke(re) jassen kunt kopen, dus dat heb ik afgelopen jaar gedaan. Ik heb toen gekeken welke jassen ik wilde en ben toen gaan googlen om te kijken welke site ze nog had in de goede maat en met de meeste korting en toen besteld voor deze winter Zo ga ik dat dit jaar ook doen.
Ik koop er gewoon ééntje die lekker warm is en ons bevalt qua kleur en materiaal... verder probeer ik een beetje gemiddeld te blijven qua prijs, maar het gaat wel door naar kleiner broertje dus het moet wel enigszins goede kwaliteit zijn. Ik vind het echt lastig om in de sale te kopen, vooral online. Je weet nooit exact welke maat je kind heeft het komende jaar, lijkt me?
Ik koop ze ook in de uitverkoop vooruit, vaak maar voor 5-10 euro (H&M/V&D/Hema enz). Maar ik kom ook wel vaak in de stad (loopafstand), en als ik dat soort koopjes zie en ik vind ze leuk dan neem ik ze gewoon mee ook al zijn ze nog 2 of 3 maten te groot. Dochter heeft een rode jas van 2 seizoenen terug van de V&D, toen einde seizoen in de uitverkoop gekocht voor 9 euro. Vorige winter heeft ze hem gedragen, en deze winter past ze hem ook nog. 4,50 euro per jaar Omdat hij van een eerder seizoen is lopen er ook minder kindjes in dezelfde jas rond. Ik zou je volgende winterjassen dus in de uitverkoop vooruit kopen. De winkels die je opnoemt hebben soms echt wel leuke jassen ertussen. Ik denk niet dat je er direct vanuit moet gaan dat alle leuke jassen die jij op straat ziet en niet kent van duurdere merken zouden zijn. Ouder seizoen van goedkopere winkel kan ook. Vorig jaar zag ik een kindje lopen in een groene jas die ik echt gaaf vond. Kwam de jas toen tegen bij de Hema, en in de uitverkoop meegenomen en dan past dochter hem volgend jaar. Twee seizoenen later, maar vind hem dan niet minder leuk. Ik vind merkkleding kopen van nieuwste collectie zonde van het geld.
Jongenskleding Imitatieleren jack in bruin Zag deze vandaag bij de C&A hangen, int echt ziet ie er nog toffer uit! Onze zoon moet nog geboren worden maar hopelijk hebben ze zoiets ook als ie maat 92 heeft, vind dit echt supertof! Overigens zat er bij de c&a folder een kortingskaartje van 5 euro als je vanaf 35 euro iets koopt
Je dochter heeft toch niet 8 jassen?? Ik mag toch hopen dat de jassen die je opnoemt de jassen zijn die ze van geboorte tot nu heeft gehad? Ik heb vandaag een jasje bij ter stal gekocht. Nieuwe collectie, staat nog niet eens op de website. Twijfel nu alleen of ik er nog een gevoerd vest bij zal kopen en in welke maat. Dat gevoerde vest was ik namelijk van plan om te kopen, maar twijfel nu zo of het niet wat dubbelop is..
Nee ze heeft nu 8 jassen. Ze heeft van alles gewoon heel veel. Ik vind het fijn als ze kleding heeft dat de jas er goed bij staat en niet qua kleuren vloekt. Zo ook met schoenen. Vind ik persoonlijk netter staan.
Whaha, dure hobby heb je dan! 8 jassen en tig schoenen! Vorig jaar bij de prenatal een jas gekocht, prima kwaliteit en niet te duur! Voordat de winter begint hebben ze vaak al korting en dan hangen er alle maatjes nog! Een speeljas had ik.bij de zeeman gekocht, maar daar moet je wel op tijd heen gaan.
Name it heb ik al een paar keer goede ervaringen mee eigenlijk koop ik daar alleen jassen haha... maar die zijn goed betaalbaar en qua kwaliteit ook echt goed. Vorig jaar heb ik hem echt behoorlijk regelmatig moeten wassen en hij ziet er nog super goed uit. Dit jaar past ze hem gelukkig nog dat scheelt weer. Hier trouwens maar 1 jas hoor ja en nog een dik vest bijvoorbeeld. En een echte regenjas die ze dan over dat dikke vest aan kan doen als het echt heel slecht weer is. Oh en een ski-jas had ze vorig jaar nog maar die past ze nu niet meer en wil er geen bijkopen tenzij ik tegen een echt koopje aanloop.
Hier hebben ze jasjes van Next, gymp, le chic, zara, petit bateau en Tommy Hilfiger. Sommige had ik vorig jaar al gekocht, andere dit jaar. Vind het ook leuk als ze meerdere jasjes hebben. En de ene is dan weer meer een regenjas en de andere echt een dikke winterjas.
Ik heb een winterjas van dress like flo in de uitverkoop gekocht vorig jaar met 70% en dat word haar schooljas. Ik heb een supermooie jas van Mim pi gehad van mijn vriendin en ik heb nog een jas van de nieuwe collectie van Mim pi op het oog die ik wil bestellen. Voor mijn jongste heb ik nog niet gekeken
Zeker een gevoerd vest erbij, vooral in de herfst vonden die van mij het heerlijk om zo'n vest aan te hebben met het buitenspelen ipv hun winterjas.
Mijn dochter heeft een jas gezien van de nieuwe collectie van Mim-pi die ze graag wil, dus die ga ik sowieso halen. En ik denk dat ik er ook nog een voor d'r ga maken. En misschien past haar jas van vorig jaar ook nog (een hele leuke groene wollen jas van Bomba van twee jaar geleden). Mijn zoon past sowieso nog twee jassen van vorig jaar en hij heeft z'n oog laten vallen op een jas van Scotch Shrunk, maar daar twijfel ik nog over ivm de prijs.