Ik heb een model van 2 jaar oud gekocht, die had ze toen en die vond ze zo mooi, nu past ze met haar 4 jaar maat 98/104 niet meer dus heb ik dezelfde jas 2 maten groter gekocht. Ze was zo blij dat ze haar lievelingsjas weer aan kon!
Ik ben een van die moeders die jassen (en de meeste kleding) in de uitverkoop koopt voor het volgende jaar. Ik heb vorig jaar een jas gekocht van Esprit (webwinkel). Kostte afgeprijst ongeveer 30 euro (weet het niet meer precies). Daar heb je nu helemaal niks aan, maar misschien als tip voor volgend jaar. Ik volg de groeicurve van het cb. TNO heeft een app (igrow) waar je de meetpunten in kunt zetten en dan kun je precies inschatten hoe lang ze een jaar later zijn. Op basis daarvan schat ik de maat in. Mijn dochter is nu 3.5. Ik doe dit al zo sinds ze 1 mnd oud is en tot nu toe klopt het altijd.
C&A jas? Bestel nu bij wehkamp.nl Deze heeft ze, die had ze dus de 2 jaar hiervoor ook en zelf vind mn dochter hem heel lekker warm en ook mooi. Prima dus, zeker voor die prijs!
Mooie jas inderdaad! Alleen mijn dochter had vorige winter ook een donkerblauwe jas en ik zoek nu iets in roze. Staat haar gewoon heel mooi en vindt ze zelf geweldig. Weet iemand hoe de jassen van Cars vallen?
Ik koop hem waar ik een leuke tegenkom. Maakt niet niet veel uit waar of van welk merk zolang de kwaliteit maar goed is. Vandaag toevallig kunnen slagen voor een winterjas van name it voor mijn zoontje. Voor mijn dochter had ik online een leuke gezien van het merk cars. Waar ik hem zag is hij uitverkocht dus ik moet even kijken waar ze hem nog wel hebben. Als reserve genen ze de hadden van vorig jaar (kindjes hier groeien niet zo vlot).
Online koop ik meestal. Hoewel ik de jassen van hema, v&d en zeeman bv erg leuk vind, vind ik het erg jammer als de halve school ermee loopt. Dochter had er vorig jaar 1 van blue seven en die past gelukkig nog...want hij is echt té leuk. En voor zoon heb ik er 1 bij next besteld.
Ik heb deze gekocht bij next als speeljas. Hij vond hem zo mooi 😃 Heb nog een nette grijze houtje touwtje van eind vorig jaar die hij nog past. Was van bonprix, koop ik normaal nooit iets eigenlijk
Leuke jas Flynnie11! Ik moet nog helemaal into de jongenskleren komen, hihi, na 3 jaar meisjedingen mag ik me nu ook storten op de jongensafdelimg. Voor mijn zoontje heb ik deze winterjas besteld;
Hier had ze afgelopen winter een jas van name it. Dit jaar nog geen idee. Ze past hem van vorig jaar nog wel denk ik en koop er een nieuwe bij