waar kopen jullie je kinderkleding

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door wenneke20, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Prenatal, Bijenkorf, Benneton, V&D, 'boetiekjes' die ik in andere steden tegen kom.

H&M kom ik voor mezelf nooit, dus heb ik nog nooit naar babykleding gekeken. Vind het een vreselijke winkel. Maar zijn de kleertjes wat? Dan kan ik eventueel nog online bestellen..

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Merk koop ik alleen 2e hands.

Verder koop ik het bij zeeman wibra hema V&D C&A H&M en soms bij prenatal.

Hij groeit mij er te snel uit om een broek van 30 euro te kopen waar bijv mexx of name it op staat.

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik slaag altijd bij H&M voor mijn dochter. Dus haar meeste kleding komt daar vandaan, vooral ook omdat ze daar altijd leuk Hello Kitty spul hebben en daar is dochter helemaal gek van :)! Ook koop ik geregeld wat bij C&A en bij Prenatal. Van merkkleding koop ik voornamelijk Name it of Noppies. Maar als ik wat leuks op de markt tegen kom, neem ik dat ook mee. Haar sokjes koop ik bij Zeeman, evenals slabbers. Ondergoed koop ik voornamelijk meer bij H&M of Prenatal tegenwoordig, die passen haar beter (ze draagt geen rompers meer). Tweedehands doe ik niet, tenzij het bij een bekende weg komt.

4. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    marktplaats haha. Ben gek op marktplaats. En voor de rest ga ik veel naar de zeeman en de wibra. C&A kan ik nooit slagen. En H&M koop ik alleen in de uitverkoop.

5. tulip

tulip Niet meer actief

overal eigenlijk. Merk alleen in de sale en verder veel persival, hema en H&M. Zeeman en wibra wel toen ze wat kleiner was, maar voor deze leeftijd vind ik het modelloos.

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    koop bijna alles van merk in de outlet
    en dan betaal ik voor een mim-pi truitje net zo veel als een hema of hennes.
    van de kbs koop ik altijd wat ik meteen gaaf vind
    dat waren nu dus 2 dure jurken uit de aankomende zomer collectie van Mim-pi en een Bomba setje

vend vind ik ook wel leuke items hebben
    en daar koop ik dus ook wel eens eens setje

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hmmm meeste wat ik koop is wel merk. Niet perse om het merk maar omdat ik dat vaak mooier vindt.

meestal koop ik jottum, mim pi, barbara , vingino, z8 en wat ik tegen kom. Ik koop het meestal online in de sale en sommige dingen op marktplaats. Koop meestal wel outlet.

Verder als ik wat tegen kom van de hema of h&m wat ik leuk vindt dan koop ik het ook. Maar vooral h&m is meestal mijn smaak niet.

O en ik vindt bakkaboe en persival ook erg leuk. Dat is niet zo duur en laatst bij de terstal ook een leuk rokje gekocht.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    woon jij waar ik woon?
    Ben nou 3 keer bij de nieuwe primark geweest. Heb dr echt niet kunnen slagen voor kinderkleding...

9. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Zeeman, Wibra, H&M, tweedehands..whatever. Als het maar leuk is en niet te duur.. Ze zijn er toch zo weer uit.

10. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Wibra, C&A, V&D, H&M, hema, henk ten hoorn...

11. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Get wat ben ik toch een lompe moeder blijkbaar,
    Ik koop in de zeeman, wibra en voor de rest alleen in de afprijzing.
    Jassen uit de solden bij c en a, wel degelijke schoentjes.
    En ik krijg veel spullen tweedehands van familie.
    Ik krijg het niet over mijn hart om 30 euro uit te geven voor een shirt of broek.

12. MaRita

MaRita Actief lid

18 okt 2008
    465
    10
    18
    Ik koop eigenlijk alleen via kleertjes.com, af en toe ga ik naar Hema, H&M of V&D voor basis t-shirt, ondergoed of pyjama.

13. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Zoonlief: v&d, jola (just small), h&m (online in de winkel is het er nooit), zara, prenatal, heel soms hema. En verder aangevuld met 2de hands merk. Rompers het liefs petite bateau

Dochterlief: v&d, h&m, en 2de hands merk en geen merk. Basics nog weleens van de zeeman.

Hier doen ze juist erg lang met kleding omdat ze niet hard groeien.

14. zeeuwtje

zeeuwtje Lid

31 mei 2011
    41
    0
    0
    Verschilt enorm, merkkleding vaak online of in de uitverkoop. Overige kleding komt echt overal vandaan ;) Zowel bij v&d, zeeman, c&a etc.. Probeer de merkkleding vaak te combineren met een goedkoper kledingstuk want kindjes groeien snel!!

Sinds kort hebben we hier ook een Wibra. Viel me op dat ze best leuke kinderkleding hebben, voor een leuke prijs. Maar weet niet of de kwaliteit ook goed is :(

Kleding wat nog goed is verkoop ik dan weer en van dat geld koop ik weer andere leuke kleertjes. Heb hier echt een apart potje voor. Of ik geef het door aan vriendinnen, familie.

15. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik heb heel veel Monnalisa, Iceberg, Burberry, Vingino en MonCler, maar kan ook leuke stelletjes bij Prenatal of Jola kopen:) Ik koop wat ik leuk vind:)

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik koop erg veel bij Jola mode en bij V&D voor mijn meiden en voor mijn zoon ook bij WE. En af en toe bij Name it. Soms C&A, wibra en zeeman.

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    nu met maat 86 H&M, Prenatal, V&D, C&A, af en toe Batavia-stad en bij de babyspeciaalzaak hier.. is voornamelijk Name-it, Noppies e.d

En toen we nog in de hele kleine maatjes zaten zat er ook Wibra en Zeeman tussen maar daar kan ik nu niets leuks meer vinden.. (of het is te wijd en zakt van dr kont af...)

18. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ik koop veel bij de Hema, H&M en Zara en LIEF, maar bestel ook het eea op het internet. Dit zijn dan meestal merkkleertjes als Moodstreet, 4funkyflavours, Z8, maar dat doe ik voornamelijk in de uitverkoop!

19. Mayon

Mayon Niet meer actief

hema, c&a, ter stal, Wibra, Zeeman, ook op marktplaats en krijg weleens wat maar meestal afgedragen.. Ook maak ik zelf wel eens iets.

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

merk, non merk, Zeeman, Ter Stal, Tommy Hilfiger, Vingino, L&B, Jensen Family shop, Gbro.
    Maar net wat ik mooi vind, en dan maakt het mij niet uit of het merk of niet is.

Deel Deze Pagina