H&M, Hema, Tuunte (hebben bakaboe, Dirkje, Akmo en Unlocked). Verder ga ik regelmatig naar de Moeder Theresa-stichting in Ulft. Die verkopen nieuwe kinderkleding van bv Villa Happ, Dirkje en wat ze goedkoop kunnen inslaan. Heb je Villa Happ broek van 40 voor 15 te pakken. Ging ook wel naar een outlet in Emmerich maar die is er mee gestopt
Ik koop vooral bij de hema/h&M etc. In elk geval geen merkkleding, hoogstens een uitzondering. Mijn kinderen houden nieuwe kleding nog geen dag schoon of heel en ik ga ze ook niet de hele dag in de gaten houden of omkleden, dus lekker wat goedkopere kleding. Dure kleding vind ik echt zonde voor 2 van die rouwdouwers.
wehkamp, hema, marktplaats en soms iets in een duur boetiekje zoals esprit, carbone, etc. maar dat alleen bij kerst, verjaardagen enzo. nooit zomaar
Hier veel vingino, shoeby fashion en wat Hema basics erbij. Ben helemaal wild van het merk bor*z! Da's echt slecht voor de portemonnee haha. De nieuwe collectie is net binnen en die is zooo leuk!
Zoon: soms H&M Zara Okaïdi - bij de Bijenkorf (en dan vooral Scotch & Soda, Vingino, Imps & Elfs etc) - Kleertjes.com - veel op internet Dochter - heel soms H&M - soms Zara - bij de Bijenkorf - Kleertjes.com - veel op internet Voor zoon kan ik nog wel eens 'goedkoop' slagen maar dochter verdrinkt in HEMA en H&M en dan past merkkleding veel beter. Ik hou zelf niet van 13 in een dozijn kleding en zie liever mijn kinderen in een beetje apartere kleding.
Aangezien ik twee druktemakertjes hier heb die nogal snel gaten in de broeken vallen, heel hard groeien en zichzelf ontzettend smerig kunnen maken, koop ik dus heel weinig dure kleding. Hier dus meestal C&A, H&M, zeeman, Hema...
Hier wordt bijna alleen maar online geshopt. Liefst kleding van Moodstreet, Mim pi, Br@nd,Vingino en Retour. Dit staat het vaak het beste qua pasvorm. Dochter zit nu in maar 92 en dan komen er zoveel nieuwe leuke merken bij Maar ik koop ook regelmatig Bakkaboe, Noppies, HEMA of H&M. Hangt een beetje van de periode van het jaar af. Nu is het overal flinke SALE, dus dan koop ik graag merkkleding. In april betaal je overal nog de volle mep, dus dan koop ik graag bij HEMA, H&M of via Marktplaats
van alles eigenlijk maar nooit bij zeeman of wibraa, waarom niet geen idee denk omdat mijn buurmeisje daar alle kleertjes van heeft en ik niet wil dat ze alles hetzelfde hebben, wel veel van name it en mexx en verder hema en bfc
Als ik het leuk vind neem ik het mee. (of klik ik op 'in winkelmandje' ) Dan maakt het echt niet uit in welke (online) shop ik ben of welk merk het is. Als het niet te duur is voor mij op dat moment natuurlijk, ben wel een koopjesjager!