waar kopen jullie je kinderkleding

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door wenneke20, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    H&M, Hema, Tuunte (hebben bakaboe, Dirkje, Akmo en Unlocked). Verder ga ik regelmatig naar de Moeder Theresa-stichting in Ulft. Die verkopen nieuwe kinderkleding van bv Villa Happ, Dirkje en wat ze goedkoop kunnen inslaan. Heb je Villa Happ broek van €40 voor €15 te pakken. Ging ook wel naar een outlet in Emmerich maar die is er mee gestopt

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.337
    36.198
    113
    Ik koop vooral bij de hema/h&M etc. In elk geval geen merkkleding, hoogstens een uitzondering. Mijn kinderen houden nieuwe kleding nog geen dag schoon of heel en ik ga ze ook niet de hele dag in de gaten houden of omkleden, dus lekker wat goedkopere kleding. Dure kleding vind ik echt zonde voor 2 van die rouwdouwers.

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    dus ben niet de enige die niet altijd merk koopt hahaha

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wehkamp, hema, marktplaats en soms iets in een duur boetiekje zoals esprit, carbone, etc. maar dat alleen bij kerst, verjaardagen enzo. nooit zomaar

5. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Hier veel vingino, shoeby fashion en wat Hema basics erbij. Ben helemaal wild van het merk bor*z! Da's echt slecht voor de portemonnee haha. De nieuwe collectie is net binnen en die is zooo leuk!

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Zoon:
    soms H&M
    Zara
    Okaïdi
    - bij de Bijenkorf (en dan vooral Scotch & Soda, Vingino, Imps & Elfs etc)
    - Kleertjes.com
    - veel op internet

Dochter
    - heel soms H&M
    - soms Zara
    - bij de Bijenkorf
    - Kleertjes.com
    - veel op internet

Voor zoon kan ik nog wel eens 'goedkoop' slagen maar dochter verdrinkt in HEMA en H&M en dan past merkkleding veel beter.

Ik hou zelf niet van 13 in een dozijn kleding en zie liever mijn kinderen in een beetje apartere kleding.

7. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Aangezien ik twee druktemakertjes hier heb die nogal snel gaten in de broeken vallen, heel hard groeien en zichzelf ontzettend smerig kunnen maken, koop ik dus heel weinig dure kleding. Hier dus meestal C&A, H&M, zeeman, Hema...

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier wordt bijna alleen maar online geshopt. Liefst kleding van Moodstreet, Mim pi, Br@nd,Vingino en Retour. Dit staat het vaak het beste qua pasvorm. Dochter zit nu in maar 92 en dan komen er zoveel nieuwe leuke merken bij :)

Maar ik koop ook regelmatig Bakkaboe, Noppies, HEMA of H&M. Hangt een beetje van de periode van het jaar af. Nu is het overal flinke SALE, dus dan koop ik graag merkkleding. In april betaal je overal nog de volle mep, dus dan koop ik graag bij HEMA, H&M of via Marktplaats

9. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Merkkleding via marktplaats en daarnaast we, zara, hema, hm en nog veel meer.

10. silvermist

silvermist Niet meer actief

van alles eigenlijk maar nooit bij zeeman of wibraa, waarom niet geen idee denk omdat mijn buurmeisje daar alle kleertjes van heeft en ik niet wil dat ze alles hetzelfde hebben, wel veel van name it en mexx en verder hema en bfc

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Als ik het leuk vind neem ik het mee. (of klik ik op 'in winkelmandje' :D) Dan maakt het echt niet uit in welke (online) shop ik ben of welk merk het is. ;)
    Als het niet te duur is voor mij op dat moment natuurlijk, ben wel een koopjesjager!

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63

Deel Deze Pagina