Norah, c&a, kik, takko, m&s slaag ik het beste met mijn plussize Ik houd niet van 'merken' en ook niet van shoppen en veel geld uitgeven.
We kunnen overal wel een extra etiketje opplakken... En maat 38-44 vind ik ook erg 'breed'...daaronder zit qua damesmaten volgens mij alleen 32-34-36 en daarboven zit heel veel... Wat zegt zo'n etiketje dan...?
Ben ik met je eens. Maar dat etiketje is wel erg handig qua outfits zoeken op Instagram/YouTube/Pinterest/etc. Ik merk dat als ik op midsize zoek, dat ik een veel beter beeld krijg van hoe bepaalde outfits of kledingartikelen staan bij de "gemiddelde" Nederlandse vrouw (zoals ik dus ). En midsize petite (dus rondere vormen, maar klein van stuk) is helemaal geweldig
Oké spuit 11 hier, net 50 geworden dus echt oud….en ik vind hier werkelijk helemaal niks aan, muv de jeans. Ik word godzijdank nog altijd 10 jaar jonger geschat en dat zal ongetwijfeld ook te maken hebben met het feit dat ik me toch wel redelijk jeugdig probeer te kleden maar dan wel op een manier die bij me past dus nee, niet zoals mijn dochter van 17. Maar tussen bovenstaande en een tiener zit echt nog een enorme wereld aan leuke vlotten kleding, yessssss! Mijn vriendinnetje is stylist en zij zegt altijd, je kan iemand nog zo aan willen laten trekken wat zou “moeten” of wat zo “hoort” maar als iemand zich daar niet prettig bij voelt dan staat het toch niet.