Als je een dunne dernier hebt gaan ze ook niet langer als 1 keer dragen mee. Ik koop dan de wel wat duurdere ( hema ) zodat ik ze een paar keer kan wassen, maar liever draag ik alleen een maillot en een panty alleen bij gelegenheden ( Loop wel het hele jaar in rok/jurk)
Ooit een 5 of een 10 denier panty proberen te wassen zonder dat het lelijk word? Ik draag wekelijks 2 tot 3 keer een panty. Een gewassen panty Is snel lelijk dat kan ik echt niet maken om aan trekken.
Maar als je alleen bij gelegenheden een panty of maillot draagt, maar dus wel het hele jaar door jurken en rokken draagt, wat draag je dan in de winter onder een rok?
Bijenkorf. Falke of Kunert. Aan de prijs, maar ik draag ze dagelijks en ze blijven mooi (wassen in waszakje).
Ik draag bijna nooit panty's altijd holdups, zit veel lekkerder! Die haal ik bij Hunkemöller (die met de brede kant rand) of Bijenkorf van Falke/Oreblu. Panty's van de Hema inderdaad. De niet doorschijnende 40 den van 2,50.
Hihi, ik moet even heel hard lachen om deze vraag op juist dit moment. Eindelijk warm weer en dan wil je panty's gaan dragen? Ik draag zelf enkel nog dikkere panty's, 40 of 60 denier. Die trek je niet zo snel stuk. Maar dan dus vooral bij kouder weer.
Ze draagt volgens mij meestal een maillot. De panty komt alleen bij gelegenheden tevoorschijn, zoals ik het lees
Ik haalde ze eerst altijd van de hema. Alleen die gaan echt maar 1 keer mee. Nu draag ik ze van oriblu en die gaan veel vaker mee. Ik was ze in een zakje en laat ze rustig drogen. Dan kan ik ze zo een keer of 4 a 5 aan. De hema pantys zijn echt kapot na 1 keer (ladders )