Heb veel prima jeans van G-star, maar de allerbeste die ik heb is toch wel de Hyperflex van Replay. Zit als een zonnetje, geeft je prachtige billen en lubbert 0,0 uit. Hoe hard je er ook aan trekt of hoeveel kniebuigingen je ook maakt, je kont zit daarna nog steeds op exact dezelfde plek JEANS WOMAN SKINNY FIT HYPERFLEX - LUZ 661 523 - Replay
Mooi!! Wel duur zeg, maar als ze echt zo perfect blijven als je zegt is me dat het geld wel waard. Ga ik onthouden voor na m'n zwangerschap
Ik heb 1 van gstar, jeg skinny en die lubbert helemaal niks. Dat is m'n lievelingsbroek. Zit ook lekker en mooie wassing/kleur. G-Star 3301 Jeg Skinny - Damen Jeans - 424 | Crämer & Co.
Vd shoeby de duurdere lijn van 59,- blijven wel top. Verder primark, hilfiger en only. Kortom overal en nergens maar geen lubber hier iig.
g-star zit echt het beste nu H&M omdat ik nog steeds niet op mijn gewicht ben van voor de zwangerschap. Maar koop ze te klein want na een uur zakt ie anders zo van je kont af Die shaping skinng van H&M zijn nog redelijk maar dan betaal je ook al 50,- dus dan koop ik zelf liever een g-star die perfect zit ( en blijft! )
Het meest tevreden ben ik nog altijd over mijn DKNY skinny jeans. Inmiddels alweer 5 jaar oud, maar nog altijd mooier dan mijn nieuwe broeken. En verder koop ik bij vero moda regelmatig zulke broeken en die blijven ook best goed zitten.
Ik zit in de modder, in de aarde of knoei mijn baksels erop. Mijn man krijgt het voor elkaar om er auto olie op te krijgen en laat ik over de kids maar zwijgen. Wij wonen in de polder��. En ik zit grotendeels in rolstoel dus als ik in mijn moestuin aan de gang ga zit ik op de grond.
Ik zweer bij g-star en hilfiger.. Heb ze al jaren maar zitten nog steeds perfect!! Geen kleurverlies en geen lubberen. Was wel duur maar een investering zeg maar volgens mij heb ik een g-star shirt in de kast liggen van toen ik 15 was.. Nog steeds goed! Echt kwaliteitje
Na jaren van goedkopere jeans nu toch echt overtuigd van gstar. Wel behoorlijk aan de prijs maar je merkt en ziet duidelijk verschil. Ik was spijkerbroeken bijna nooit. Pas als ze echt uitgelopen zijn DSM kan ik m goed al weken aan hebben. Even luchten en klaar.
Overal en nergens, maar net welke mij goed zitten. Ik heb er veel van Only, LTB, Gstar en een paar merkloze van de C&A.
Bij jeans centre. Daar heb ik al 4 broeken van gehad. Ik koop ze in de aanbieding als er een twee voor 100 euro actie is. Ik heb altijd de LTB Molly. Wel goed strak kopen..!
Die zijn fijn inderdaad! En bij de C&A heb ik een model gevonden die én goed zit, én goed blijft. Had het nooit gedacht, maar ze bevallen beter dan dure merken die ik voorheen droeg.