hmm nu een h&m-jurkje aan dat gewoon 1 maatje groter is zit erg lekker VEEL lekkerder dan mn gewone broek die zegmaar nog steeds wel past lijk nog niet genoeg gegroeid voor echte positiemode maar sinds een week groeit de buik hier wel dus gister de leuke shirtjes die ik zag.. niet durven kopen denk dat het hier een combi word van merkwinkel en gewone ketens. vond bijv. h&m in de koopgoot echt niets leuks hebben. maar de c&a had wel weer leuke zomerse witte broeken en grote aanrader van een vriendin is vida vita en future maman... en haar kleren zijn idd erg leuk dus ga er zeker even kijken
Eigenlijk alles gekocht bij H&M en Miss Etam, al ben ik over de broeken van Miss Etam niet echt te spreken (beetje miskoop)
Ik heb het geluk dat ik veel gekregen heb van vriendinnen, vooral een aantal fijne broeken.Verder heb ik wat gekocht bij Prenatal en Miss Etam. Ik hoop dat het nog maar voor even is, ik ben het toch zat, hopelijk kan ik snel in mijn oude kleren.
Het is zeker geen goedkope winkel, maar ik was er in de uitverkoop enige maanden geleden. 50% korting! De moeite waard dus. Ik weet de prijzen niet meer precies, maar ik denk dat de broeken begonnen bij 50 euro ofzo.
Happy Days heeft mooie kleding maar ik vond de bediening niet vriendelijk. Heb de meeste spullen van Miss Etam, fijn spul en vaak aanbiedingen. Sportspullen via prenatal (sportbroek) of wehkamp (badpak). Het duurste wat ik heb gekocht is denk ik 45 euro. Veel broeken voor maximaal 20 euro gehaald. Goed opgelet wanneer er aanbiedingen waren, zelfs toen het nog een beetje te vroeg was voor dat soort kleding. Had het heel lang niet nodig maar toen opeens was ik blij dat ik wat in huis had (naar wens), en nu heb ik zowel zomer als winter spul liggen. Alleen geen jas, maar neem dan een oude trui van mijn man.