waar kopen jullie kinderschoenen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MamaChantal, 7 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    bij mn dochter ook wel eens geprobeerd maar zat ook absoluut niet goed. in de speciaalzaak is het al lastig.. van alle schoenen die ze hadden was er maar 1 paar dat echt goed zat. jammer dat ze na 1x buiten spelen al vaal zijn bovenop de neus :( maarja t zijn kinderen he

2. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    grappig hier ook al voor het 4 e paar voor zoon een paar devalab's jammer dat ze zoo duur zijn en van de zomer voor voor dochtertje een paar davalab sandaaltjes....Ben weleens jaloers op de gene die gewoon naar bijv van haren gaan en daar hun schoenen kopen helaas zit dat er bij mij niet in......maar goed liever zo dan later kids met steunzolen en of verpeste voeten daar hebben ze de rest van hun leven last van. Nu heeft alleen mijn portomonee er last van.....;););) en ach gelukkig doe zoon nu langer met een maat die groeit niet zo snel meer mede omdat zijn papa en ik niet groot zijn ( papa trouwens wel grote voeten hihi )

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    altijd bij ziengs, of schuurman schoenen....

4. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Gisteren net nieuwe "nette" leren schoenen gehaald bij de speciaalzaak. Voor de zomer ook gympen van de H&M en hij loopt veel op klompjes als hij snel naar buiten wil (zijn zelf makkelijk aan en uit te trekken). Als het badje buiten staat loopt hij veel op blote voeten :p.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nee, eigenlijk niet. Ik koop wel eens schoentjes voor 'erbij' bij de H&M of HEMA maar verder niet. Verder koop ik schoenen wanneer ik ze zie bij een speciaalzaak en ruil / breng ze terug als ze niet goed zijn. Ik laat ongeveer elke 3-4 maanden zijn voeten meten.

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

bij van haren of scapino meestal. bevalt prima, goed opletten of de pasvorm goed is en de zool goed kan buigen.

Deel Deze Pagina