Meestal 1 paar winterschoenen bij Nimco House of Shoes of bij Emmkids. En dan meestal nog een paar bij een Van Haren oid. Dit jaar voor de jongste bij Emmkids (paar van shoesme) en voor de oudste bij Dolcis (paar Hushpuppies en een paar goedkope). Kost een hoop geld, maar ik vind het wel belangrijk dat ze goede schoenen aan hebben. In de zomer geeft ik meestal minder uit, omdat ze dan toch veel op slippers of sandalen lopen.
ik heb nu voor beide dochters hele leuke laarzen gekocht voor de koudere periode van kanjers.... zijn hoge laarsjes en dan in het zwart/grijzig.... heel stoer! wil alleen nog een paar lage schoentjes erbij halen en nog wat sportieve schoenen... regenlaarzen hebben ze al en die snowboots kopen we wel als er daadwerkelijk sneeuw ligt......
waarom zijn dit de slechtste schoenen die er zijn dan? ik draag ze zelf ook altijd,en ik vind ze echt super lopen! ja ik ben weleens bij speciaalzaken geweest,maar zelfs daar is het moeilijk! in hogere schoentjes komt hij niet in door de wreef,en mocht hij er wel in komen,dan krijgt hij pijn en drukplekken bovenop ze wreef. dus kom ik eigenlijk altijd weer uit op ''gympjes''
dan zou ik ze op maat laten maken. Nikes hebben totaal geen pasvorm (daarom passen ze ook altijd) maar bieden ook geen steun en dat is juist zo belangrijk bij een opgroeiend kind, je voeten zijn de basis van je lichaam. Onze zoon heeft ook een hele brede voet en een hele hoge wreef vandaar de dure schoenen maar die hebben een voetbed als je die eruit zou pakken zou je nog steeds op de goede manier staan. Nikes is leuk voor buiten spelen, vakanties e.d. maar het zijn geen goede schoenen die je voeten goed doen. Het is meer voor erbij... Hetzelfde geld voor uggs, teenslippers (flip flops) en ballerina's dat zijn schoenen voor erbij maar fysio's en podotherapeuten adviseren deze schoenen niet voor dagelijks gebruik.
scapino, bristol maar hebben ook wle schoentje van de 'betere schoenenzaak' gehad. hebben alleen niet altijd budget voor om duur te kopen. Kijk wel of de pasvorm en de stof goed zijn
Stef heeft zooltjes en en Tijs heeft ook al erge platvoeten. ik haal hun schoenen Bij een orthopedisch voetcentrum waar ze ook goede kinderschoenen hebben. Voor beide ben ik ik snel 200 euro kwijt. Ze krijgen van mij een paar goede zomerschoenen en een paar goede winterschoenen, voor op de camping krijgen ze een paar goedkopere sandaaltjes, croccs of iets in die trant.
Weet je wat ik wel grappig vind was laats bij het consultatieburo en de arts zei tegen mij.. Heb je al schoenen voor Evi.. Ik zo ja.. Ja want je hoeft niet dure schoenen te kopen hoor want het is allemaal weer terug gedraait dat ze goede schoenen moeten hebben je kan ook gewoon goedkope kopen en Crocs is ook niks mis mee.. Nou ik weet het niet hoor heb voor Mila Clic laarsjes en voor Red rag en zoek nog voor allebei een tweede paar..
Wij zijn tot nu toe bij de betere schoenenzak geweest. Dit keer geluk gehad, want de nieuwe collectie was nog niet binnen. Was nu 40 kwijt, normaal rond de 70.
Kreeg hier gisteren ook te horen op het cb dat het qua schoenen helemaal niet meer uitmaakt wat je koopt. Het enige wat nog redelijk belangrijk is, is een stevige hiel/hak. Zij noemde ook dat steunzolen tegenwoordig ook niet meer worden geadviseerd, dat het vaak helemaal niet helpt.
Bij scapino kunnen we meestal het beste slagen. Ben nu op zoek voor leuke gympen voor onze dochter. Kan alleen nog niet echt iets leuks vinden.
Hier ook veel van beide merken. Ze werden door de orthopeed (neefje had slechte stand van voeten en benen) ook aangeraden, omdat het goede en degelijke schoenen zijn.
Hier wordt niet bezuinigd op kinderschoenen. Al zijn schoenen worden gekocht bij de 'betere' schoenenzaken. En daarbij, vind ik de schoenen van de Scapino, of Van Haren gewoon niet mooi.
voor mijn oudste dochter vaak laarzen van freaks, die zijn mooi en stevig, zij heeft smalle voeten. schoenen vaak van gattino. maar de namaak crocs zijn bij haar ook favo De jongste dochter is een groot probleem, brede voetjes en hoge wreef alle merkschoenen zijn vaak te smal dus dat is passen passen passen, om vervolgens met niks thuis te komen Alleen rubberlaarzen zijn goed maar bij scapino of van haren kan ik dus helemaal niet slagen voor haar Dus daar ga ik toch meestal voor naar de betere schoenenzaak. maar het is echt enorm lastg
koop altijd schoenen bij schuurman. Heb van de week winterschoenen voor mn zoontje gekocht van Devalab a 85 euro. Kreeg 20% korting vanwege de opening + 15 euro korting dat ik had gespaard en nog eens 10 euro vanwege het nieuwe seizoen. Kosten van de nieuwe schoenen 43 euro. Was ook nog even bij Bristol en Scapino naar binnen gelopen maar ik vond die schoenen niet mooi.