Oh even klagen dames. Mijn man snurkt altijd al, maar meestal is het prima met oordopjes vol te houden. Nu is mijn man al een week verkouden. Overdag doet hij alsof hij malaria heeft ofzo, en 's nachts snurkt hij driedubbel en dwars door mijn oordopjes heen. We hebben in alle mogelijke kamer een kind liggen en ik heb geen extra dekbed of slaapzak voor op de bank. Ik slaap al een week met mazzel 4 uur per nacht. Net bij bol.com zo'n opvouwmatras besteld voor op de voorzolder en dan ga ik morgen bij de hema een dekbed halen. Ik word echt gek van het niet kunnen slapen. Zo even lekker geklaagd l.
Mijn man snurkt ook behalve als hij op zijn linker zij ligt... dus maak hem altijd wakker of hij wil draaien daarna is het over.
Jeetje meid, wat vervelend; Xylo neusspray helpt hier bij het ergere snurken bij verkoudheid. En ik neem aan dat hij als veroorzaker ook af en toe elders gaat liggen?
Ik heb van 2 tot net op de koude bank gelegen onder een badjas. Nu mag hij de kinderen doen. Morgen komt zijn opvouwmatras binnen
Oh wat erg! Ik zou ook gek worden. Heeft hij ( naast de verkoudheid ) ook overgewicht en/of rookt hij? Want dat zijn regelmatig de oorzaken van snurken.
Haha erg hè? Hier word ongeveer iedere nacht een heel oerwoud om gezaagd! En dan zeggen dat ik snurk pffff Mijn man heeft zijn hoofdeind een stukje omhoog gezet, dit helpt ook goed. Misschien een idee voor jullie.
Hier ook eentje. Normaal is het maar af en toe maar sinds hij ziek is niet normaal. Oordopjes helpen ook niet gaat het dwars doorheen. Ik word er soms zo gek van dat ik zijn kussen onder zijn hoofd wegtrek maar daar doet hij niks op
Hier snurkte man ook.....bleken zijn holtes vol. Hij had poliepen zijn tussenschotje stond scheef en zijn amandelen waren vergroot. Hij is aan alles geholpen en het probleem is opgelost. Dus miss is er wat anders?
Hier nog zo'n snurkende man. Heel irritant en slapen dus vaak apart. Al die zogenaamde antisnurk middeltjes al geprobeerd maar die helpen niks
Haha wat grappig, mijn vriend snurkt ook vreselijk, behalve als hij op zijn rechterzij ligt. Ik maak hem ook meerdere keren per nacht "wakker", echt wakker wordt hij niet, zodra ik een harde por geef draait hij automatisch op zijn rechterzij haha!
Mijn man zaagde ook een oerwoud per nacht om. Na een aantal bezoekjes aan de huisarts met verschillende klachten bleek na onderzoek dat hij slaapapneu heeft. Hij slaapt nu met een masker. Hij beleeft het als een wereld van verschil. Hij word weer uitgerust wakker onder andere. Ik denk niet dat dit bij 1 van jullie partners zo is maar het zou voor sommigen wel zo kunnen zijn.
Mijn oordoppen helpen ook niet goed. Die glippen ook steeds verder naar buiten. Ik overweeg om oordoppen op maat te laten maken bij een gehoorwinkel zoals Schoonenberg.
Whuz die heb ik! Ze zijn echt prettig! Ik werd wel helemaal claustrofobisch toen ze het gingen inspuiten. Ze moesten echt oor voor oor doen😄 niet tegelijk. Het stomt een beetje af van de buitenwereld en je hebt er geen last door als je erop ligt. De kinderen hoor ik prima.
Haha wilde vannacht ook zo'n topic openen, lag me zo te ergeren he, heb hem wel 10x hard moeten aanstoten .en via babyfoon lag mijn dochter ook te snurken grrrr
Neuspleisters werken soms ook. Ik heb ze ook een tijd gebruikt (ben al jaren chronisch verkouden) toen het snurken heel erg was bij mij. Vreemd genoeg werd het snurken ineens veel minder toen ik van matras wisselde, en ook toen ik ging verhuizen, want m'n vorige woning was enorm vochtig.
Hier ook een snurker... Sinds ik de oordopjes gebruik van Ohropax, van die wasbolletjes, gaat het wel beter. Die sluiten redelijk goed af. Misschien die eens proberen?