Waar kopen jullie schoenen voor jullie zelf en de kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 27 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Ziengs, Bristol, Schuurman, Scapino, sportwinkel, Zalando, Puma, Dolcis, H&M, van Haren,

Nou ja...gewoon waar ik leuke schoenen vind...

Geen vaste winkel en ook geen vast budget.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    meestal bij scapino, zalando of van haren. En nooit schoenen a 50-60-70 euro of hoger.
    Ook nooit in een "speciaalzaak" . Veel mensen gaan naar een speciaalzaak omdat ze "goede" schoenen voor hun kind willen hebben. Dat is dus echt dikke onzin en iets van vroeger. tegenwoordig zijn er geen slechte schoenen meer. Een speciaalzaak is alleen noodzakelijk als je moeilijke voeten heb. schoenen van zaken als scapino voldoen prima. zelfs orthopeden zeggen dat je prima scapino/van haren schoenen kan kopen.
    daarvoor hoef je niet naar een speciaal zaak en al helemaal geen schoenen a 80 euro. Voor mezelf koop ik ook geen schoenen a 80 euro. ik heb liever een paar paar van 30 euro die ik kan afwisselen. Hetzelfde voor de kinderen. veel kinderen met "speciaalzaak-schoenen" hebben vaak ook maar 1 of 2 paar. tenminste, hier op school wel. als er iets slecht is dan is het elke dag dezelfde schoenen aan....

3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ik koop zelf overal waar ze mijn voetbreedte hebben (en dat is flink zoeken).

Voor dl kopen we bij een lokale kinderschoenenwinkel (Meys & Co - winkel voor kinderschoenen in Amsterdam-Zuid). Omdat ze daar altijd wel een leuk paar hebben dat goed zit bij dl. En met haar zweetpootjes is lederen voering ook geen luxe.

Mbt wat damay hierboven zegt: Er bestaan nog steeds slecht passende schoenen hoor, met rare modellen of zolen die loslaten na 2x door de plassen.

4. tuc

tuc Niet meer actief

O daar ben ik het echt niet mee eens. En onze podoloog ook niet trouwens. Er bestaan echt nog wel slechte schoenen. Wanneer orthopeden zeggen dat je bij bristol en scapino kunt kopen bedoelen ze niet die goedkope plastic schoentjes maar de dr vissers en woeffies, de leren schoenen daar. En dan zit je ook al aan 50/60 euro. Elke dag op dezelfde is niet goed,maar beter 2 goede paar dan 4 slechte.

5. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Bij clarks. Nike. Adidas. Ecco. Voor de kinderen bij scapino maar wel alleen leer.

6. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Online voor mezelf. Ik weet meestal precies wat ik wil en welke maat ik nodig heb. Webshop die het goedkoopste en betrouwbaar is, wordt m dan ;) Voor de kids, zowel online als hier in t dorp.

7. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Scapino of van Haren.

8. Voor onze zoon vrijwel altijd bij VanHaren, voor m'n man daar waar er een aanbieding is (nadat z'n VanHaren-schoenen elke keer na 6 weken stuk waren :x ) en voor mezelf op de Etnies-website (en dan doe ik vervolgens een jaar of 5 met een paar)..

9. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Van de Assem denk ik :)
    Daar koop ik ook vaak mijn schoenen!
    En bij Dungelmann of Manfield slaag ik ook wel regelmatig

10. frannie82

frannie82 VIP lid