Waar kopen jullie zwangerschapskleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Baileyy, 30 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik weigerde om zwangerschapskleding te dragen.
    Ik kocht alleen zwangerschapsleggigns bij H&M.

Waarom? Ik kon nooit wat leuks vinden. Alles viel wijd. Alsof je je buik moest verbergen. Ik droeg gewoon elastische of lycra jurkjes.

En dat terwijl ik 40 kilo aankwam. M'n buik was echt 'out there', die mocht dus wel gezien worden.

Hier een foto toen ik 27 weken was

2. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb van miss etam 3 zwangerschaps spijkerbroeken (grijze, roze, spijker) en 1 zwangerschapslegging en 2 zwangerschapsshirtjes gekocht en via marktplaats een witte linnen driekwart waar ik woon met deze hitte.

Heb bij de Etam ook een jurkje gekocht, normale collectie, in de aanbieding voor €16,-. Rekt toch wel mee.

Verder heb ik wat shirtjes gekocht bij de HEMA, gewone, maar dan maat xl of XXL. Ze hebben al shirtjes voor iets van €8,-. en ook topjes. Ze zijn lekker lang, wat ik prettig vind.

Ik had een bon van de Etam met korting op zwangerschapskleding. Zat volgens mij in een babydoos maar weet niet meer welke...

3. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Prachtig!

Ik ben zelf niet zo van de jurkjes, dat is het probleem..
    Vind het bij andere vrouwen altijd super staan, behalve bij mezelf.. :(
    Ben een wat sportiever type..

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Me too!
    Ik droeg zoiets gewoon op een legging en met laarzen of Flip flops eronder.
    Met zwangerschapsjurkjes voelde ik me een wandelende suikertaart haha

Ik droeg eronder vaak een strakke lange hemd van de H&M (wordt verkocht als basic tanktopjurk)
    Dat diende dan als een soort buikband omdat het lekker strak zat

5. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Maar ik kreeg pas een buik rond de 24 weken
    Dus feitelijk had ik het maar 4 maandjes
    Vanaf 30 weken gaat het pas hard met je buik en vanaf 36 helemaal.

6. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Ik loop het liefst rond in een mooi stoer joggingpak..met comfortabele sneakers eronder..
    Bedoel wel met de laatste loodjes hoor...
    Tjah, dan maar iets meer "ma flodder".. ik wil mezelf gewoon lekker voelen..
    Ik heb net al wel een skinny jeans en lange strakke truitjes besteld bij de H&M..waren in de sale..
    Benieuwd of het wat is..

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik heb 2 skinny's van de H&M helaas zakken ze af dus ik blijf trekken. Ik heb hoop dat naarmate mijn buik groeit ze steeds beter blijven zitten.

8. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik had mooie Juicy Couture velours joggings met een basic shirtje er op aan. Net jasje lukte niet.
    Sneakers was voor mij echt een kwelling omdat ik veel vocht vasthield.
    Ik kon dus alleen UGG's of flip flops aan (en dan alleen Havaianas)

9. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Ik heb alleen twee zwangerschapsjeans (H&M) en witte jeans (love2wait) gekocht. Verder gewoon eigen kleding. Helpt wel dat ik in ziekenhuis werk en dus in uniform werk en daar verder niet over hoef na te denken.

Ben bij 20-22 weken gestart met zwangerschapsbroeken. Omdat eigen broeken begonnen te knellen. Zit héérlijk!

Edit: ligt er wel aan hoe groot je buik is/wordt en of alleen je buik groeit of ook de rest van je lichaam...

10. Tulpblaadje

Tulpblaadje Actief lid

17 mrt 2014
    199
    0
    0
    Jurkjes zitten als je wat verder bent een heel stuk fijner dan broeken. Ik heb ook zwangerschapsbroeken, maar draag ik een stuk minder nu. Ik moest broeken vanaf week 10.

Zelf hou ik wel van mooie kleding en vind het geen probleem om daar wat meer voor uit te geven. Ik vind merken als Queen Mom en Noppies erg leuk. Maar van de week een jurkje gekocht van Fragile (FRAGILE).
    Heb ook een legging van de Prenatal, maar vind het een onding..blijft afzakken. Ondanks dat het een S is.

11. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Hier heb ik veel gekocht:
    Pregno.nl

12. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    De skinnys van h&m vind ik wel heel leuk zitten, maar zakken idd wel wat af... De jurkjes van mamalicious vind ik ook erg mooi en vrouwelijk. Qua topjes kocht ik gewone stretch van H&m maar dan maat groter! Tegen het einde van de zwangerschap konden die wel niet meer helemaal over mn buik :)

13. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Ik heb al verschillende dingen gekocht via asos: jurkjes, ondersteunende slips (echt hemels) en twee tankini's. Ik ga er binnenkort nog eens werk van maken aangezien het zo herfst is en de jurkjes echt zomers zijn.
    Ik had misschien ook gedacht om enkele buikbanden te kopen en te combineren met wat strecht-shirts of -tops.

14. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik vind skinny's en shirts van HM echt prima. Heb ik al vanaf 18 weken aan en pas ze nu nog steeds. Jurkjes heb ik van Prenatal, Noppies en C&A.

Miss Etam heeft ook het één en ander.

15. Hanna08

Hanna08 Lid

30 jan 2013
    78
    0
    0
    Breda
    Jurkjes zijn ook echt niets voor mij... Ik heb een stuk of 6 zwarte positiebroeken gekocht, 1 nieuw en de rest via Marktplaats. Prima voor m'n werk. Verder nog 2 spijkerbroeken, hemels met zo'n band erboven.
    Wat ik nu zoek zijn bermuda's maar de herfst/winter collectie ligt al in de winkels... bummer!
    Positie-bovenkleding is vaak wel tuttig inderdaad, daar houd ik ook niet van. Dus nu draag ik gewoon m'n eigen shirts nog, zolang die stretch zijn en wat langer vallen gaat dat prima.

16. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
  17. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ik pas nu mijn normale shirts nog, heb wel al broeken en die zijn van H&M. Dit zijn wel jeans dus niet echt wat je zoekt.

18. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Ik shop vaak bij Wehkamp... Vooral broeken/jeans. Omdat die vaak erg afgeprijsd zijn. Van 55euro naar 10 euro bijv.

Soms kijk ik ook eens bij H&M. En heb ook eens iets gekocht via Marktplaats voor echt heel weinig geld :)

19. Ang88

Ang88 Actief lid

24 feb 2014
    182
    0
    16
    Ik werk als spoedeisende hulp verpleegkundige
    NULL
    Esprit heeft soms ook leuke dingen!

20. Boommm

Boommm Niet meer actief

Draag voornamelijk mijn eigen kleding. En wat ik koop, koop ik bij de H&M en Asos.com

Deel Deze Pagina